×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۲۱۵ میلیارد ریال مواد اولیه و تجهیزات صنعتی تملیکی به خط تولید بازگشت

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، عبدالوهاب حیدری مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان قزوین از تعیین تکلیف ۵۴ فقره پرونده کالاهای متروکه خبر داد و اظهار کرد: طی یکسال گذشته و ۵ ماهه ابتدایی سال جاری، ۲۴ ردیف کالای متروکه شامل مواد اولیه و تجهیزات در راستای رونق اقتصادی به چرخه تولید بازگردانده شد.

وی افزود: اموال تملیکی قزوین در راستای پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید داخلی در شرایط تحریم توانسته طی دوره مذکور ۲۴ ردیف کالا به ارزش ۲۱۵ میلیارد ریال شامل مواد اولیه و تجهیزات را به واحدهای تولیدی واگذار کند که بخش قابل توجهی از آن مواد اولیه بنگاه‌های اقتصادی بوده است.

حیدری با اشاره به جزئیات مواد اولیه اعاده شده، عنوان کرد: از جمله مواد اولیه اعاده شده می‌توان به قطعات کنتور، اسانس، میلگرد، شیر خشک، مفتول جوشکاری و ابزارالات صنعت کاشی و سرامیک و سایر ابزارهای مورد نیاز بنگاه‌های تولید اشاره کرد که ارزش آنها بالغ بر ۱۵۰ هزار میلیارد ریال بود.

وی در مورد لوازم و تجهیزات نیز بیان داشت: در گروه کالایی تجهیزات نیز ۴۷ فقره پرونده شامل کالاهایی از جمله تجهیزات شهربازی، لوازم و ابزار صنعت دامپروری، دستگاه‌های کمک تنفسی و موتور ژنراتور گازسوز به ارزش ۶۴ میلیارد ریال تعیین تکلیف و به چرخه تولید بازگردانده شد.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان قزوین ضمن اشاره به پایان فرایند قفسه‌بندی انبارهای استان تصریح کرد: با عنایت به نصب قفسه‌ها در مرداد ماه سالجاری، نگهداری کالاها شکل بهینه و باکیفیتی به خود گرفته است.