×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در بازار امروزچهارشنبه ۱۹مردادماه ۱۴۰۱ بیشترین ارزش معاملات مربوط به گروه خودرویی بود به طوریکه ارزش کل معاملات بازار در حدود ۲هزار میلیارد تومان قرارگرفت .

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی به نقل از معاونت بازار شرکت تامین سرمایه تمدن ؛ شاخص بورس تهران در آخرین روز کاری هفته اگرچه روند روبه رشدی فعالیت خود را آغاز کرد اما در پایان معاملات شاخص کل بورس با کاهش ۳۴۷۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۴۸ هزار و ۴۶۸ واحد رسید.همچنین شاخص کل با معیار هموزن با کاهش ۱۳۴۲ واحد به رقم ۳۸۹ هزار و ۶۰۲ واحد رسید.

در دادوستد های امروز نماد شرکت های فولاد مبارکه و پتروشیمی خلیج‌فارس بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را داشتند و در مقابل نمادهای صنعتی گل‌گهر، شستا، ایران‌خودرو، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت اصفهان بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را تجربه کردند.

در بازار فرابورس ایران نیز شاخص کل با صعود کمتر ازیک واحد نسبت به روز گذشته در رقم ۱۹ هزار و ۱۵۰ واحد باقی ماند. ارزش روز بازار اول و دوم فرابورس ایران یک میلیون و ۵۶ هزار میلیارد تومان شد.

شایان ذکر است ، بعداز ظهر امروز گزارش تورم امریکا منتشر می شود که می تواند بر تصمیم گیری فدرال رزرو در مورد نرخ بهره و قیمت کامودیتی ها اثر گذار باشد. خبر مربوط به احتمال عرضه بلوک شاراک توسط وبانک از خبرهای تاثیرگذار امروز بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.