×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

آئین تحویل ۱۰ واگن قطار متروکه تملیکی در استان آذربایجان غربی با حضور مسئولان کشوری و استانی به بخش خصوصی برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی آئین تحویل ۱۰ واگن قطار متروکه از سوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به بخش خصوصی با حضور مدیرعامل این سازمان، استاندار، مدیرکل دادگستری، فرماندار، مدیرکل تعزیرات حکومتی و سایر مقامات کشوری و استان آذربایجان غربی برگزار شد.

سیدعبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اینکه این واگن‌ها ساله ۹۹ از مرز رازی وارد کشور شده و به دلیل نداشتن مجوز های لازم اجازه خروج از کشور نداشت، تصریح کرد: بعد از مدتی این واگن ها به عنوان متروکه به سازمان اموال تملیکی اظهار شد.

وی ادامه داد: برای تعیین تکلیف نیاز به دریافت مجوزهای کمیسیون ماده یک را داشت که مقدور نبود و با همکاری دستگاه های اجرایی و قضایی در سطح استان مشکل رفع شد و توسط سازمان اموال تملیکی به شرکت وارد کننده تحویل شد.

اجتهادی افزود: گفته می‌شود این واگنها جابجایی سالانه ۱۰۰ هزار نفر مسافر را دارند ارزش این واگن ها بیش از ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

براساس این گزارش، ۱۰ دستگاه واگن یاد شده ساخت کشور المان است و آذر ماه ۹۹ از طریق مرز رازی وارد خاک ایران شدند.

این واگن ها قبل از انتقال به ایران بین بلغارستان و ترکیه مسافر جابجا می کردند و از استانداردهای روز اروپا برخوردار هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.