×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
یاسر بهشاد مدیر هسته گزینش شرکت دخانیات ایران شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل، یاسر بهشاد مدیر هسته گزینش شرکت دخانیات ایران شد.

محمد شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیر هسته گزینش شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه گزینش یک نهاد مقدس و پاک است، گفت: گزینش نهادی است که با نگاه متعالی برای پیشبرد اهداف متعالی تر انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

وی عنصر نیروی انسانی متعهد و متخصص را محصول یک گزینش کارآمد دانست و افزود: نیروی انسانی باید متعهد و متخصص باشد و این تعهد به مراتب بالاتر است تعهد که سازنده است و محیط را سالم می کند.

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران با اشاره به ابعاد مختلف تعهد تصریح کرد: مهم‌ترین آن بعد فکری و سلامت فکری است. اگر در ورودی سازمان ها این مسئله درست کنترل نشود، افراد مغرض و ناسالم وارد سازمان می شوند که در این صورت حتی می توانند سازمان ها را منحرف کنند.

شیخان تاکید کرد: بنابراین گزینش یکی از نهادهای بسیار مهم و ارزشمند انقلاب اسلامی برای حفظ انقلاب، توسعه و تحقق واقعی آرمان های انقلاب است و باید جایگاه آن تقویت شود.

وی با بیان اینکه ما در شرکت دخانیات به این موضوع اعتقاد داریم، افزود: علاقمندیم در همین مسیر حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه نگاه ما به گزینش یک نگاه بنیادی و اساسی است، تصریح کرد: اعتقادم این است گزینش یکی از ارکان اصلی همه سازمان ها و نهادها است.

شیخان در ادامه با تقدیر و تشکر از حمید علی آبادیان رئیس سابق گزینش شرکت دخانیات ایران، وی را یک عنصر انقلابی و ارزشی توصیف کرد و اظهار داشت: آقای علی آبادیان یک رویش معنادار انقلاب، از خانواده شهید و ایثارگر که همه وجودشان وقف انقلاب اسلامی است، متولی گزینش بود.

وی مدیر سابق گزینش شرکت دخانیات را مدیری موفق دانست و تصریح کرد: این خیلی ارزشمند است که پرچمدار یک نهاد مقدس، عزیزی بود که خودش از فرهنگ ایثار، فداکاری و ایمان بوده است و ما همچنان از تجربیات و نظرات مشورتی ایشان در شرکت دخانیات استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با اشاره به ویژگی های شخصیتی یاسر بهشاد مدیر جدید گزینش شرکت دخانیات ایران گفت: آقای بهشاد فردی متدین، متخصص، با اخلاق و مدیر جهادی است و قطعا حضور آقای بهشاد در این نهاد مقدس تحولات خوبی را در گزینش شرکت ایجاد خواهد کرد.

شیخان با تأکید بر تقویت جایگاه شرکت دخانیات تصریح کرد: هرکس در هر جایگاهی که بخواهد مانع کار گزینش شود و یا اخلالی در کار گزینش ایجاد کند، باید کنار گذاشته شود.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات علی آبادیان تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.