×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
چهارمین گردهمایی «گراف‌دی» با محوریت ارزیابی و معرفی مدیران عامل ارتباط‌گرا برگزار می‌شود

چهارمین گردهمایی «گراف‌دی» با شعار و محوریت «روابط عمومی معتمد، مدیریت مقتدر» ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ با ارزیابی و معرفی مدیران عامل ارتباط‌گرا برگزار می‌شود.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به نقل از رویداد گراف‌دی، برای اولین بار مدیران عامل و مسئولان ارشد بخش اقتصادی به کمک استادان ارتباطات و با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد (NGO) و کانون کاربران ICT بر اساس استاندارهای علمی و اجرایی ارزیابی می‌شوند تا گامی در جهت توسعه دانش در روابط عمومی‌های حوزه اقتصادی برداشته شود.

سعید کریمی، دبیر اجرایی رویداد گراف‌دی، درباره این گردهمایی گفت: برای نخستین بار مدیران عامل شرکت‌های بزرگ اقتصادی، کارآفرینان، استارت‌آپ‌ها، بانک‌ها، بیمه، شرکت‌های فناوری و دانش‌بنیان که بیشترین ارتباط را با مجموعه روابط عمومی خود داشته باشند ارزیابی‌ و به عنوان «مدیرعامل ارتباط‌گر» انتخاب می‌شوند و تندیس دریافت می‌کنند.

دبیر اجرایی رویداد گراف‌دی ادامه داد: کمیته علمی همایش بر اساس شاخص‌های تعیین‌شده، مدیران عاملی را که بیشترین ارتباط موثر در حوزه تعامل با روابط عمومی را دارند انتخاب می‌کند. پاسخگویی، ارتباط و تعامل با رسانه‌ها در جهت اشاعه فرهنگ سازمان، بررسی فعالیت در رسانه‌های اجتماعی، سنجش رضایت‌مندی از مشتریان، خلاقیت و نوآوری در فعالیت‌ها، سوابق تدریس، انتشار مقاله، دریافت مدرک یا تقدیرنامه و درج یادداشت و گفت‌وگو در رسانه‌ها از جمله شاخص‌های اصلی در این ارزیابی است.

کریمی توضیح داد: گردهمایی گراف‌دی با شعار «روابط عمومی معتمد، مدیریت مقتدر» ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ با ارزیابی و معرفی مدیران عامل ارتباط‌گرا برگزار می‌شود و اهداف کاربردی این طرح فراهم کردن زمینه حرکت از روابط عمومی سنتی به سمت روابط عمومی فناورمحور و آشنایی فعالان این حوزه با زمینه‌های ارتقای سطح فعالیت‌ها از نگاه مدیران است.

گفتنی است با توجه به تامین هزینه‌های ارزیابی از سوی حامیان مالی و با هماهنگی به عمل آمده با سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، برای تعداد محدودی از شرکت های این سازمان تا شنبه مورخ ۲۰ فروردین ماه جاری، امکان حضور در ارزیابی به صورت رایگان فراهم خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر از ثبت نام در ارزیابی و انتخاب مدیر برتر و نیز مشارکت به سایت گردهمایی گراف‌دی به آدرس https://grafday.ir مراجعه و یا به دبیرخانه همایش به شماره واتساپ ۰۹۰۵۷۶۷۴۶۴۱ پیام ارسال کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.