×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام تسلیت مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در پی درگذشت امام جمعه سابق یاسوج

سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، در پیامی درگذشت عالم وارسته و مجاهد انقلابی حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی، امام جمعه سابق یاسوج را تسلیت گفت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، متن پیام اجتهادی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت عالم مجاهد، متقی و وارسته حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق یاسوج موجب تاثر، تاسف و تالم فراوان شده است.

روحانی وارسته ای که عمر گرانمایه خود را در جهت تبلیغ معارف دین و پاسداری از نظام مقدس اسلامی و حریم ولایت مصرف داشته و هرگز از موقعیت ممتاز خود به عنوان امام جمعه مرکز استان جهت کسب منافع دنیوی و مادی به نفع خود یا نزدیکان گامی برنداشته و همواره بر اجرای صحیح قانون و رعایت عدالت تاکید داشته است.

آن عالم ربانی، عمری را در راه رضای الهی سپری نمود و در سلوک مومنانه و تقوا، زبانزد همگان بود و از فقاهت تا سیاست و تا ترویج معارف اسلامی، به تلاش و فعالیت مجاهدانه شناخته شده بود. بی شک خدمات شایان او در عرصه های مختلف و رنج های دوران سخت جهاد در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار باقی است و در نزد خدای سبحان، پاداش عظیم خواهد داشت.

فقدان این عالم مردمی و خدمتگزار را به مردم غیور و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان محترم ولی فقیه و مجلس خبرگان در استان، روحانیت معظم و بیت شریف فرزندان و همسر گرامی ایشان تسلیت و تعزیت می نمایم و از درگاه حضرت احدیت برای روح بلند آن مرحوم، علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.