×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پروتکل‌های ۵S در شرکت پاکسان ارتقاء می‌یابد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: با توجه به اهمیت آراستگی محیط کار و نقش آن در بهبود روحیه افراد، کارایی ماشین آلات و دستگاه ها و کاهش هزینه ها، با دستور ویژه حسن بقائی مدیرعامل این مجموعه پروتکل های ۵S در شرکت پاکسان بهبود یافته و با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

به گزارش پاکسان نیوز، شرکت پاکسان در نظر دارد در سال جاری به منظور دستیابی سریع به اطلاعات و مدارک، داشتنمحیط کاری مرتب و سازمان یافته، افزایش طول عمر وسایل و ابزارآلات کار و کاهش هزینه های مجموعه و…..پروتکل های مربوط به ۵S را که پیش از این نیز در این مجموعه با جدیت بیشتری دنبال نماید.

به همین منظور این مجموعه با تشکیل کمیته ای پیرامون اجرائی نمودن این طرح، در نظر دارد با تدوین آئین نامه، ضمن ایجاد فضائی آراسته و رفع موانع در این راه، عملکرد افراد و محیط کار را بهبود بخشیده و در جهت بهینه سازی نظم و انضباط در این مجموعه قدم های جدی تری نسبت به گذشته بردارد.

شرکت پاکسان حدود ۱۰۰۰ نفر پرسنل دارد و همین امر ضرورت تبیین چنین برنامه هایی را دو چندان می‌کند.

اجرای این برنامه منتهی به افزایش خدمات بین بخشی و واحدی شده و همکاری سازمان یافته تر کارشناسان و پرسنل این مجموعه را به دنبال دارد.

مهمترین شاخص در این طرح همدلی و همراهی یکدیگر و تقویت کار گروهی بوده که آثار ماندگاری در پاکسان به دنبال خواهد داشت.

۵S یا نظام آراستگی منجر به پیشگیری از حوادث و افزایش بهره وری است و این عبارت بر اساس حروف ابتدای پنج واژه ژاپنی انتخاب شده است. در کتاب ها و مقالات مختلف، ترجمه های متعددی از۵S ارائه شده است که می توان در دقیق ترین ترجمه ها به عناوینی همچون ساماندهی SEIRI ، نظم و ترتیب SEISO، پاکیزه سازی SEITON ،استانداردسازی SEIKETSU انضباط SHITSUKEاشاره کرد.

خبرنگار: نداسادات بنی کمالی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.