×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
واریز سود ۲۱٫۲درصدی صندوق توسعه صادرات آرمانی

سود منتهی به ۱۵اردیبهشت ماه ۱۴۰۱صندوق سرمایه گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی با نرخ ۲۱٫۲درصد برای دوره مانگاری یک ماه کامل به حساب سرمایه گذاران واریز شد .

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی تامین سرمایه تمدن ، کل خالص ارزش دارایی های این صندوق بیش از ۱۴۷هزارمیلیارد ریال وضامن نقدشوندگی این صندوق بانک دولتی توسعه صادرات ایران می باشد .

بنابر این گزارش ، صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت به نوعی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری گفته می‌شود که بازدهی آنها نوسان زیادی نداشته و دارای نرخ سود قابل پیش‌بینی است. این صندوق‌ها معمولا به صندوق‌های بدون ریسک هم معروف هستند.این صندوق‌های غیرقابل‌معامله در بورس هستند که سرمایه‌گذار به طور مستقیم در آن سرمایه‌گذاری می‌کند و در دوره‌های تعیین‌شده یک ‌ماهه، ۶ ‌ماهه و یا یک ‌ساله، سود صندوق در بین تمامی سرمایه‌گذاران به میزان واحد های سرمایه گذاری خریداری شده تقسیم می‌شود. زمانی‌ هم که سرمایه‌گذار بخواهد پول خود را از صندوق خارج کند، تقریباً همان مبلغی را که واریز کرده بود، پس از ابطال واحدها دریافت خواهد کرد.

تیم‌های تحلیلگرتامین سرمایه تمدن و مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری شرکت ، با داشتن اطلاعات و دانش تخصصی و رصد پیوسته اخبار، مناسب‌ترین اوراق را در نظر گرفته و با خرید و فروش به‌موقع، درجهت افزایش عملکرد صندوق و سود سرمایه‌گذاران تلاش می‌کنند.از این رو سرمایه گذاران جهت سرمایه‌گذاری در صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی می توانندبه تمامی شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن و یا به صورت آنلاین از طریق مرکز سرمایه‌گذاری آی بی شاپ به ادرس www.ibshop.ir کنند .