×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

با کاهش قیمت دلار، بازارسهام شاهد ریزش قیمت نمادهای سهام دلاری محور بود به طوریکه ارزش معاملات خرد بازار نسبت به روز گذشته با کاهش مواجه شد وحقیقی ها ترجبح دادند سرمایه های خود را از بازار خارج و در صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت وارد کنند .

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی تامین سرمایه تمدن ، ارزش معاملات خرد بازار به کمتر از۲هزار و ۷۷۷میلیارد تومان رسید در حالی که در بازار روز گذشته ارزش معاملات سهامداران خرد بیش از ۳هزار میلیارد تومان بود .

در بازار سهام امروز شاخص کل بورس با کاهش ۸۹۲۰ واحد نسبت به روز قبل به رقم یک میلیون و ۴۲۹ هزار و ۸۹۸ واحد رسید.همچنین شاخص کل با معیار هموزن نیز با کاهش ۸۸۸ واحدی به رقم ۳۹۶ هزار و ۵۲۳ واحد رسید.

در دادوستد های امروز نماد شرکت های فولاد مبارکه اصفهان ، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی چادرملو، معدنی و صنعتی گل گوهر و گروه مدیریت سرمایه گذاری امید نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند ودر مقابل نمادهای «وبانک»، «کالا» و «خساپا» بیشترین تأثیر افزایشی را بر شاخص کل داشتند.

ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم ۱۵ هزار و ۹۱۲ میلیارد تومان کاهش یافت. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۱۱ هزار و ۴۲۶ میلیارد تومان بود که ۷۲ درصد از ارزش کل معاملات بازار سرمایه را تشکیل می‌دهد.

ریزش دلار در صرافی های بانکی

دلار امروز یکشنبه، ۳۰ مردادماه در صرافی‌های بانکی با ۱۱۰۳ تومان کاهش نسبت به روز گذشته با قیمت ۲۶ هزار و ۹۳۴تومان به فروش رسید.علاوه بر این، قیمت خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۷ هزار و ۹۵۲ تومان و نرخ فروش آن ۲۸ هزار و ۲۰۵تومان بود.همچنین در سامانه نیما در معاملات امروز، حواله یورو به قیمت ۲۶ هزار و ۷۲۲تومان فروخته و حواله دلار به بهای ۲۶هزار و ۶۱۹ تومان معامله شد.

سکه در کانال ۱۲میلیون

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز ۱۷۴۸ دلار و ۴۳ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار تهران یک میلیون و ۲۰۶و ۸۸۳ تومان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.