×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
هرمزگان دارای بهترین عملکرد در تعیین تکلیف اموال تملیکی/ اجتهادی از تلاش‌ برای بهبود شرایط کاری کارکنان این سازمان خبر داد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در نخستین ساعات حضور مدیرعامل سازمان اموال تملیکی و هیات همراه، بازدیدی از انبارهای میثاق و پایانه‌ کانتینری کالاهای متروکه هرمزگان با همراهی حسین ایزدی مدیر کل تعزیرات حکومتی این استان صورت گرفت و آخرین وضعیت انبارهای مذکور پس از اقدامات جهادی این مجموعه در راستای اجرای تاکیدات و دستورات ریاست جمهوری و ریاست قوه قضاییه  مورد بررسی قرار گرفت.


در ادامه بازدیدها، صبح امروز مورخ بیست و دوم دیماه سالجاری، مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با هیات همراه، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف اداری مدیریت اموال تملیکی استان هرمزگان، دیدار دوستانه‌ای با همکاران این مجموعه داشتند که به این واسطه مسایل و مشکلات مربوط به مدیریت اموال تملیکی این استان و همچنین راهکارهای پیشنهادی مطرح و مورد گفتگو قرار گرفت.

در همین راستا مهدی فتحی مدیر اموال تملیکی استان هرمزگان ضمن ارایه گزارش عملکرد این مجموعه اظهار کرد: علیرغم وجود مشکلات ساختاری  و کمبود نیروی انسانی و همچنین نبود زیرساخت‌های مناسب، اموال تملکیلی هرمزگان موفق شد طی ۹ماهه نخست سالجاری رتبه نخست استانی را باتوجه به جمع‌بندی شاخص‌های هجده‌گانه عملکردی در تعیین تکلیف اموال تملیکی، کسب نماید.

وی افزود: طی دوره مذکور بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ فقره پرونده قاچاق تعیین تکلیف شد و همچنین در راستای صیانت از سلامت جامعه ۷۳۷ تن انواع کالا فاقد مجوزهای بهداشتی و استاندار به ارزش ۵۳۷ میلیارد ریال از سوی این مجموعه منهدم و از چرخه مصرف خارج گردید.

در ادامه، دکتر اجتهادی ضمن ابراز رضایت از اقدامات این مجموعه در راستای بهبود و ساماندهی انبارها تصریح کرد: سازمان اموال تملیکی به عنوان امین دولت و حافظ حقوق ملت باید همواره تمام توان خود را در راستای صیانت از بیت‌المال و انجام دستورات محوله به کار گیرد و در این میان کارکنان و مدیریت صف و ستاد نیز باید با یکدیگر هماهنگ باشند.

وی با بیان ضرورت تعیین تکلیف فوری کالاهای باقی مانده در انبارهای این استان عنوان کرد: با توجه به تاکیدات ریاست جمهوری و رییس قوه قضاییه، انتظارات مسئولین کشوری از سازمان اموال تملیکی بیش از قبل شده و باید تا شکل گرفتن وضعیت مطلوب در این سازمان، اقدامات جهادی تداوم داشته باشد.

مدیرعامل سازمان موال تملیکی از تدوین یک برنامه تحولی در سازمان اموال تملیکی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با نشست‌هایی که با مسئولین مربوطه برگزار شده ساختار نیروی انسانی و زیرساخت و همچنین ایجاد شرایط مساعد کاری برای کارکنان این سازمان فراهم شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.