×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دکتر گودرزی؛ مدیرعامل بورس تهران و مهندس آشتیانی در نشستی مشترک که با حضور اعضای هیئت مدیره، معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی صندوق حمایت و بازنشستگی فولاد و جمعی از معاونان و مدیران شرکت دخانیات برگزار شد، درباره ظرفیت‌ها و روند همکاری دو مجموعه بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، نشست مشترک مهندس مهدی آشتیانی و دکتر محمود گودرزی؛ مدیران عامل شرکت دخانیات ایران و بورس اوراق بهادار تهران سه‌شنبه ۵ دی‌ماه، به میزبانی این شرکت برگزار شد.
در این نشست که رئیس و اعضای هیئت‌مدیره شرکت دخانیات آقایان؛ رضوی، زنجانی، حسنی و فتحی؛ معاون مالی و اقتصادی و جمعی از مدیران شرکت، همچنین پیمان نوشادی؛ معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، در کنار معاونان حقوقی و ناشران بورس تهران حضور داشتند، درباره روندهای همکاری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین بحث و تبادل نظر شد.
در بخش بعدی مدیرعامل بورس و هیئت همراه از موزه دخانیات ایران که از آن می‌توان به عنوان گنجینه‌‌ای از اسناد، اشیاء و دستگاه‌های قدیمی این صنعت یاد کرد، بازدید کردند که مشاهده اسناد قدیمی و تصاویر موجود برای بازدیدکنندگان جالب توجه می‌نمود.
بخش پایانی و نسبتا مفصل این بازدید به حضور دکتر گودرزی به همراه مهندس آشتیانی در سالن تولید مجتمع تهران اختصاص داشت که در حین بازدید مهران یونسی؛ رئیس مجتمع تهران توضحیاتی از فرایند تولید محصول در این شرکت ارائه کرد.
یادآور می‌شود اولین کارخانه دولتی تولید سیگارت در سال ۱۳۱۶ در تهران تحت عنوان «انحصارات دخانیات ایران» افتتاح و در سال ۱۳۴۷ مؤسسه انحصار دخانیات ایران با انتقال کلیه دارایی‌ها و حقوق و دیون به «شرکت دخانیات ایران» تغییر نام داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.