×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مهم ترین نکته در هنگام انتخاب قرص ماشین ظرفشویی خوب، کیفیت در شستشوی ظروف است؛ زیرا یک قرص اصل و با کیفیت بایستی تمام چربی ها و آلودگی های ظروف را به راحتی از بین ببرد. در ادامه به شرح جزئیات این موضوع می پردازیم:

بهترین مارک های قرص ظرفشویی

در این بخش به معرفی دو نمونه از بهترین مارک های قرص ماشین ظرفشویی می پردازیم:

      قرص ماشین ظرفشویی فینیش

یکی از برندهای معروف در زمینه تولید قرص های ماشین ظرفشویی، برند فینیش است. محصولات تولیدی این برند از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند. قرص ظرفشویی فینیش به ویژه مدل کوانتوم مکس آن در پاک کنندگی و رسوب زدایی بسیار قوی هستند و به سلامت ظروف کمک قابل توجهی می نمایند. قدرت تمیز کنندگی این قرص به میزانی است که لکه ها و چربی های خشک شده بر روی ظروف را به طور کامل پاک می کنند. با استفاده از این قرص، نیاز به ریختن نمک ماشین ظرفشویی نمی باشد.

        قرص ماشین ظرفشویی فیری

قرص ماشین ظرفشویی پلاتینیوم پلاس محصولی قدرتمند از برند فیری است. شوینده ای بسیار قوی و بی نظیر است که تحت هر شرایطی، بهترین نتیجه را از آن خواهید گرفت. این قرص با داشتن ویژگی منحصر به فرد خود- جرم گیری فیلتر دستگاه- ظروفی تمیز و درخشان را مهمان خانه شما خواهد کرد. قرص ظرفشویی فیری پلاتینیوم دارای مواد جلا دهنده ظروف به میزان بیشتر از قرص های دیگر فیری است. این مدل قرص، نیاز به جلادهنده جداگانه را برطرف می نماید.

تشخیص اصل بودن قرص ماشین ظرفشویی

معمولا اجناس غربی در مناطق آزاد به صورت اورجینال یافت می شوند. متقاضیان خرید قرص ماشین می توانند به مراکز تجاری مناطق آزاد مراجعه کرده و یا قرص ماشین ظرفشویی اصل را از فروشگاه های اینترنتی که به فروش کالاهای مناطق آزاد تجاری می پردازند، خریداری نمایند. احتمال اصل بودن کالا در مناطق آزاد به دلیل هم مرز بودن با کشورهای خارجی بسیار بیشتر است. متقاضیان خرید قرص ظرف شویی می توانند از طریق روشهای زیر به تشخیص قرص ماشین ظرفشویی اصل از تقلبی بپردازند:

شکل ظاهری قرص و مشاهده قسمت رنگی، ژلاتینی و لایه پودری

کیفیت بسته بندی قرص

عدم تغییر رنگ و تغییر فرم و شکل قرص ماشین ظرفشویی

بررسی کشور سازنده، برای مثال فینیش مربوط به ترکیه و فیری تحت لیسانس بلژیک و ترکیه است.

ایجاد کف بالا و رایحه کمتر

در صورت نیاز برای دریافت دانش بیشتر پیرامون قرص ماشین ظرفشویی به این آدرس مراجعه کنید.

مزایا و معایب قرص ظرفشویی

یک ماده شوینده ماشین ظرفشویی خوب، سخت ترین لکه ها را از بین می برد و در کنار آن، باعث تغییر رنگ و ایجاد خط و خش بر روی ظروف نمی شود. قرص ماشین ظرفشویی معتبر، یکی از همین مواد شوینده مناسب برای ماشین ظرفشویی به حساب می آید. مزایای دیگر استفاده از قرص ظرفشویی به این صورت است:

·         راحتی در استفاده

·         تنوع زیاد در برند و مدل

·         دارای قدرت پاک کنندگی بالا

·         مشخص بودن میزان آن در هر بار استفاده

·         درخشان بودن ظروف بعد از استفاده

یکی از مهم ترین مزیت های قرص ماشین ظرفشویی در برابر دیگر مواد شوینده، قابلیت استفاده راحت و آسان از آن در کلیه مدل های ماشین ظرفشویی است. همین مسئله در سلامت دستگاه بسیار اهمیت دارد؛ در صورت استفاده از مواد شوینده بی کیفیت و تقلبی با گذشت اندک زمانی مجبور به تعمیر ماشین ظرفشویی خود می شوید. بنابراین اطلاع داشتن از مزایا و معایب استفاده از قرص های ماشین ظرفشویی باعث استفاده صحیح و بهتر از دستگاه خواهد شد.

معایب استفاده از قرص ماشین ظرفشویی

همانطور که می دانید، استفاده از قرص ظرفشویی تنها به مزایای آن، محدود نمی شود. علاوه بر مزایای بسیاری که این رقص ها دارند، استفاده از آنها نیز معایبی را به دنبال خواهد داشت. از جمله:

–          قیمت بالای قرص نسبت دیگر مواد شوینده ظرفشویی

–          عدم کنترل بر میزان مناسبی از مواد شوینده با توجه به حجم ظروف

در مواقعی که حجم ظروف اندک باشد، استفاده از قرص ظرفشویی به خاطر مواد شوینده بیشتر، باعث تغییر رنگ ظروف شده و به احتمال زیاد پس از پایان کار شستشو، مقداری از مواد شوینده بر روی ظروف درون دستگاه باقی می ماند.

نحوه استفاده کردن از قرص ماشین ظرفشویی

قرص های ماشین ظرفشویی دارای مواد زیادی هستند که در هنگام شستشوی ظروف درون دستگاه حل می شوند. مواد فعال کننده، زمانی که با آب ترکیب می شوند؛ مواد غذایی بجا مانده از ظروف را تمیز می کنند. علاوه بر آن، این قرص ها حاوی آنزیم هایی هستند که مواد پروتئینی و نشاسته ای ها را نیز تجزیه نموده و نابود می سازند. سازنده نیز به مقابله با سختی آب کمک نموده و سفید کننده های ایمن هم، کار از بین بردن لکه های سخت را برعهده دارند.

نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی بسیار راحت است. در صورت نیاز، هر گونه بسته بندی حفاظتی را بردارید و سپس قرص را در داخل محفظه مخصوص دستگاه قرار دهید و درب را ببندید. بعد از آن، ماشین ظرفشویی خود را روشن نموده و اجازه دهید که تکنولوژی و finish مابقی کارها را مدیریت کنند.

بررسی راه هایی برای صرفه جویی در مصرف قرص ظرفشویی

برترین برندهای دنیا، کامل ترین قرص ها را تولید می نمایند و با توجه به فناوری های جدید قرص های موجود دارای ساختار ژله ای دارند و همچون قرص های قدیمی نمی توان آنها را نصف نمود. بنابراین، بهترین گزینه آن است که جهت صرفه جویی در مصرف قرص ماشین ظرفشویی خود، در کنار استفاده از این قرص ها، ژل ظرفشویی را نیز فراموش نکنید. ژل های امروزی با طراحی قابلیت های بالا با قرص ها هم سطح هستند. بنابراین در مواردی که نیمی از دستگاه را از ظرف پر نموده اید، از ژل ماشین ظرفشویی استفاده نمایید. زیرا قرص های ظرفشویی به منظور استفاده در یک ماشین ظرفشویی پر تولید شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.