×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

چهارمین جلسه مولدسازی استان سمنان با حضور سید محمدرضا هاشمی استاندار، سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و روسای دستگاه های عضو در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، اجتهادی در این جلسه با تشریح فرایند فعالیت های مختلف سازمان اموال تملیکی، اظهار داشت: هرچند که این سازمان در سال ۷۲ راه اندازی شده است ولی تا پیش از شروع فعالیت دولت سیزدهم بدون ساختار مناسب و انبارهای مکفی بوده است.

وی افزود: خوشبختانه در دولت سیزدهم ساختار سازمان، اصلاح و انبارهای شایسته ای ایجاد شد و در بحث تعیین تکلیف کالاهای رسوبی با شدت عمل جهادی حرکت کردیم که حتی برخی از این کالاها مربوط به بیش از ۲۰ سال گذشته بود.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ادامه با بیان اینکه اگر نگهداری اموال در اختیار دولت که بر عهده سازمان اموال تملیکی به درستی انجام نشود، شاهد خسران خواهیم شد.

وی ادامه داد: تا انبار مناسب نباشد، تجهیز، هوشمندسازی، سیستم های اطفای حریق و موارد مشابه امکانپذیر نخواهد بود و بنابه درخواست همکاران دستگاه های ذیربط و شناسایی و احصای همکاران بنده، در چندین نقطه استان و در شهرستان های مختلف نیاز به ایجاد انبار مناسب، مشهود و مورد تقاضا و انتظار است.

این مسئول اضافه کرد: مولدسازی استفاده بهینه از منابع دولت است که اگر به درستی انجام شود، از تضییع حقوق دولت و ملت جلوگیری کرده ایم.

وی با تبیین نگاه مقام معظم رهبری در راستای مقابله قاطع با پدیده قاچاق، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق که مدنظر مقام معظم رهبری است در استان سمنان با در اختیار نهادن انبارهای مناسب به سازمان اموال تملیکی، تسریع یافته و امکان بیشتری خواهد یافت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.