×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل اموال تملیکی استان زنجان، علی جمشیدی معاون توسعه مدیریت و منابع، سید کرامت حسن پور مدیرکل رفاه، پشتیبانی و تجهیز انبارها و مجید رجبی مدیر برنامه ریزی و پیگیری امور مجمع عمومی سازمان به همراه غلامحسین مهری مدیرکل اموال تملیکی استان زنجان با حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان، بهروز عباسی دادستان مرکز استان و محسن عباسی مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان در محل دادگستری استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار معاون سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های مراجع قضائی و شخص رئیس کل و دادستان در جهت تعیین تکلیف سریع اموال منقول سازمان، گزارشی از عملکرد سازمان ارائه کرد.

جمشیدی با اشاره به فراهم شدن مقدمات خرید یک انبار برای اداره کل اموال تملیکی استان زنجان، خواستار حمایت مسئولان قضایی استان برای تغییر کاربری این ملک و تحقق مطالبه ساماندهی کالاها در این استان شد.

همچنین مدیرکل اموال تملیکی استان نیز با اشاره به حمایت های رئیس کل دادگستری و دادستان استان، عملکرد ۱۰ ماهه این اداره کل و اقدامات صورت گرفته را تشریح کرد.

رئیس کل دادگستری استان نیز ضمن تقدیر و تشکر از تصمیم سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مبنی بر خرید انبار در استان حمایت خود را از این اقدام، بخصوص تغییر کاربری آن اعلام و دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

وی با اعلام رضایت کامل خود از عملکرد مدیرکل و کارکنان سازمان در استان، تاکید کرد:‌ انبار تملیکی استان زنجان در زمانی که شرایط انبار دیگر استان ها مناسب نبود، جزء انبارهای بسیار خوب سطح کشور محسوب می‌شد و برخی ناهماهنگی‌های سایر دستگاه‌ها نیز در این مدت مرتفع شد.

به گفته صادقی نیارکی، در حال حاضر ضمن برقراری تعامل خوب بین دستگاه‌ها جهت صدور سریع احکام و تعیین تکلیف کالاها، انبار اموال تملیکی استان نیز ساماندهی بهتری شده و وضعیت بسیار خوبی دارد.

وی در پایان، ضمن تشکر از اصلاح ساختار سازمان، ارتقاء جایگاه تشکیلاتی استان را به اداره کل تبریک گفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.