×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سازمان جمع آوری وفروش اموال تملیکی در نظر دارد کالاهای تحت اختیار خود در استان تهران را  از طریق مزایده الکترونیک ۵۷۴ به فروش برساند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری وفروش اموال تملیکی، این سازمان در نظر دارد کالاهای تحت اختیار خود در استان تهران را با بهره‌گیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت به صورت اینترنتی به فروش برساند.

متقاضیان می توانند از ساعت ۸ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۱۹ لغایت ساعت ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۲۷ جهت دریافت اطلاعات فهرست کالاها ، شرایط مزایده و ارائه پیشنهاد به وب گاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه نمایند.

از آنجایی که مزایده به صورت اینترنتی برگزار می‌شود رعایت موارد ذیل الزامیست:

۱- شرکت کنندگان در مزایده باید جهت ثبت‌نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک( توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه نمایند.

۲- بـرگزاری مزایـده صرفاًٌ از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت بوده و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می‌پذیرد، لذا کلیه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند از تاریخ ذکر شده به نشانیeauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک،نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام نمایند.

۳- ثبت پشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت ۲۴ روزسه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۲۷ امکان پذیر  است.

۴- داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.

۵-اطلاعات ریزاقلام ارائه شده در مزایده به آدرس اینترنتی فوق قابل رویت برای متقاضیان است.

۶- بازدید از کالاهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ الی ۱۴ امکان پذیر خواهد بود.

۷- پیشنهاد می‌شود با توجه به تنوع کالاهای مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از کالای مورد نظر بازدید به عمل آید.

۸- پیشنهادهای ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۳۱ در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می‌شوند.

۹- شرکت کنندگان در مزایده در صورت ثبت پیشنهاد و درخواست انصراف، می‌توانند صرفا گزینه انصراف در سیستم را تا ساعت ۱۰  روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۲۸ انتخاب و ثبت نمایند.

توجه: (لازم به توضیح است اعلام انصراف به صورت سیستمی بوده و بدون مراجعه به ادارات استان، با انتخاب گزینه انصراف،ثبت درخواست انصراف امکان پذیر است).

۱۰- متقـاضیان می‌توانند جـهت دریـافت اطلاعات بیشتر به منـظور شرکت در مزایده الکترونیک و رویت شماره تلفن و آدرس مدیریت‌های استانی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه نمایند.

متقاضیان در صورت تمایل به ارائه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت می‌توانند با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره تلفن ۲۷۶۵۲۱۹۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.