×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مراسم معارفه مدیرکل امور حقوقی و قراردادهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با حضور مدیرعامل برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سیدعبدالمجید اجتهادی، در مراسم معارفه مدیر کل امور حقوقی و قراردادهای سازمان با اشاره به حماسه ۹ دی اظهار کرد: حماسه ۹ دی اقدام بزرگی بود که مردم ایران انجام دادند و چشم فتنه را کور کردند و روز ماندگاری شد.

وی با بیان اینکه ۹ دی روز اتحاد و همبستگی همه آحاد جامعه بود، افزود: در این روز همه اقشار جامعه حضور داشتند و مختص یک جناح خاص نبود و حماسه ای آفریدند که ماندگار شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان در ادامه گفت: در سازمان ۷۰ تا ۸۰ درصد امور به مسائل حقوقی بر می گردد که مغفول مانده و با توجه به اینکه این سازمان زیر مجموعه وزارت امور اقتصاد و دارایی است کمتر در این حوزه نیرو جذب شده است.

اجتهادی بیان کرد: این سازمان حافظ بیت المال است بنابراین باید پشتیبانی قوی داشته باشیم تا مستند و مستدل از حقوق بیت المال دفاع کنیم.

در ابتدای این جلسه، علیرضا نورنژاد عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول اظهار کرد: عملکرد مثبت سازمان مرهون همه بخش ها و حوزه ها است که موجب شده عملکرد سازمان مورد تقدیر مدیران بالادستی قرار گیرد.

وی افزود: بخش وسیعی از دعاوی به صورت متمرکز در ستاد انجام می شود و با توجه به این که تعداد نیرو در این حوزه قابل توجه نیست باید تقویت شود.

گفتنی است در این مراسم، رضا بهرامی به عنوان مدیر کل امور حقوقی و قراردادها منصوب شد و از زحمات امید رستمی غازانی در سرپرستی این مسئولیت تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.