×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

ماشین آلات راهسازی تملیکی استان آذربایجان غربی به فروش می رسد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، علیرضا نظرنژاد عضو هیات مدیره و روح آله آبداریان مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور استان‌ها در سفری دو روزه به آذربایجان غربی ضمن بازدید از اموال واگذاره شده به اداره کل تملیکی استان در گمرک بازرگان با رامین ظهیری رئیس این گمرک دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار اجتهادی با اشاره به رایزنی به منظور فروش ماشین آلات راهسازی و خودروهای سنگین، اظهارداشت: جلسات و هماهنگی های متعددی با مراجع ذیصلاح انجام شده است.طبق هماهنگی‌های صورت گرفته ماشین آلات وارده قبل از دی ماه سال ۱۴۰۰ نیاز به مجوز استاندارد ندارند.
در این جلسه رئیس گمرک بازرگان با اشاره به فرصت تعیین شده از سوی رئیس کل دادگستری استان، تصریح کرد: تشریفات قانونی این دستگاه ها و ماشین آلات انجام شده و نیاز است فرآیند و تشریفات اداری و مجوزها از سوی اموال تملیکی دریافت شود و گمرک آمادگی برای همکاری در این زمینه را دارد.
بر اساس این گزارش، ۹۰ دستگاه ماشین راهسازی، ۱۲۰ دستگاه کشنده و ۱۸ چاپر کشاورزی از سوی گمرک به این اداره کل اموال تملیکی استان آذربایجان غربی به منظور فروش در قالب مزایده الکترونیکی اعلام شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.