×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، فرایند هفتمین مزایده الکترونیکی اموال منقول به شماره ۲۶۲ از تاریخ یازدهم آبان ۱۴۰۱ آغاز شده است.

سعید غلامی باغی معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در این باره اظهار داشت: هفتمین مزایده سراسری و الکترونیک سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به شماره ۲۶۲ از تاریخ چهارشنبه یازدهم آبان ماه آغاز شده و متقاضیان میتوانند با مراجعه به انبارهای سازمان تا روز چهارشنبه هجدهم آبان ماه از کالاهایی که عرضه شده است بازدید کنند.

غلامی با اشاره به اطلاع رسانی مطلوب اصحاب رسانه و استقبال بسیار مناسب از مزایده های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، تصریح کرد: بیش از ۱۱۶۲میلیارد تومان کالا در این مزایده عرضه شده که بخش عمده ای از آنها ابزار و تجهیزات و ماشین آلات خط تولید و کالا های مورد نیاز بخش مصرف و تولید جامعه هستند.

وی افزود: ورود این بخش کالاها به حوزه بازار مصرف و تولید کشور می تواند بخشی از نیاز جامعه را برطرف کرده و ابزاری برای کنترل قیمت ها در سطح جامعه باشد.

غلامی در ادامه بیان داشت: رمزگشایی این مزایده در روز یک شنبه بیست و دوم آبان ماه انجام میشود و برندگان میتوانند نتیجه را در تارنمای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به آدرس tamliki.ir و یا با مراجع به سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به نشانی setadiran.ir از نتیجه این مزایده مطلع شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.