×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری مزایده در خرداد ماه برای فروش ماشین آلات راهسازی تملیکی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی مدیر عامل این سازمان در سفری به استان آذربایجان غربی ضمن بازدید از گمرک بازرگان و ماشین آلات راهسازی مانده در این گمرک در جمع رسانه‌ها، اظهار داشت: در کل کشور حدود ۵۰۰ دستگاه انواع مختلف ماشین آلات راهسازی در استان های بوشهر، خوزستان، هرمزگان و آذربایجان غربی وجود دارد. آنچه از این دستگاه ها متروکه می شود نیاز به مجوز کمیسیون ماده یک داشت. با پیشنهاد دولت و آنچه در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ پیش بینی شد مشکل تعیین تکلیف این نوع اقلام رفع می شود و برابر حکم بودجه در نخستین مزایده الکترونیکی این سازمان که در خرداد ماه برگزار می شود تعیین تکلیف خواهد شد.

وی تاکید کرد: در خرداد ماه دو مزایده الکترونیکی شماره ۲۶۸ عادی و مزایده ۵۷۸ فوق العاده برای ماشین آلات راهسازی برگزار تا هر چه سریعتر این کالاها پیرو وعده داده شده مبنی بر تعیین تکلیف، به سرانجام برسد.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تاکید کرد: صاحبان کالا ها می توانند از طریق مزایده الکترونیکی سراسری پیشنهاد قیمتی خود را مطرح و برنده مزایده شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.