×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
صادرات محصولات صنعتی پاکسان به پاکستان

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: حسن بقائی مدیرعامل پاکسان با اعلام این خبر گفت: شرکت پاکسان موفق شد برای نخستین بار محصولات صنعتی خود را به کشور پاکستان صادر کند و این اتفاق بزرگی است که توانستیم این کشور پر جمعیت آسیایی را در فهرست کشورهای مقصد صادرات محصولات پاکسان قراردهیم.

وی با اشاره به اینکه پاکستان دروازه بسیاری از کشورهای خاور دور است افزود: تداوم صادرات و افزایش مراودات تجاری با این کشور می تواند راه های جدید در آن منطقه به روی شرکت پاکسان باز کند که بسیار حائز اهمیت است و قرابت فرهنگی که با این کشور داریم می تواند در آینده ای نزدیک پاکستان را به مقصد مهم صادراتی این مجموعه تبدیل کند.

مدیرعامل پاکسان در ادامه با اشاره به میزان صادرات به پاکستان خاطرنشان کرد: این محموله حدود ۲۰۰ تن است اما نباید به این حجم از صادرات قانع بود بلکه باید تداوم حضور محصولات پاکسان در این کشور را تثبیت بخشید و دائمی نمود.

اسیدچرب(درجه۱و۲)، گیلیسیرین، فوم حفاری، سوپلکس، اسیدچرب مرغداری، روغن سبزه، اسید سولفونیک، پاکساپن، چیپس صابون عمده محصولات صنعتی تولیدی شرکت پاکسان است که بدون واسطه آنها را به دیگر کشورها صادر می‌کند.

خبرنگار: نداسادات بنی کمالی