×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
سید عبدالمجید اجتهادی طی پیامی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سی امین سالروز تاسیس سازمان اموال تملیکی را تبریک و تهنیت گفت

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان طی پیامی سی‌امین سالگرد تاسیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی را در طلیعه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبریک گفت.

در پیام دکتر اجتهادی آمده است:

خداوند سبحان را شاکریم که کشور عزیزمان ایران در اوج عزت، افتخار و سربلندی و در کمال آرامش و امنیت و به عنوان نمادی از اتحاد و اقتدار، چهل و سومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرد.

با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در عرصه اجتماعی، فرهنگی و علمی صورت گرفته است.

تاریخ مانا و ابدی این انقلاب شکوهمند نشأت گرفته از آموزه‌های اسلامی است که با خون هزاران لاله گلگون حرمت و اعتبار گرفت و با جانثاری و ایثار جانبازان و آزادگان سرافراز ، استمرار و قوام یافته است.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به عنوان رویدادی ماندگار در تاریخ معاصر جهان، نمایانگر فداکاری‌ها و بصیرت ملتی آگاه، مقاوم و شکست ناپذیر در پیروی از رهبری حضرت امام خمینی(ره) و در ادامه آن حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است.

اینجانب ضمن عرض تبریک سالروز جشن پیروزی انقلاب اسلامی که مقارن شده است با سالروز تأسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، از زحمات کارکنان این سازمان قدردانی نموده و این روز خجسته را به ایشان و خانواده های گرانقدرشان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سعادت و بهروزی توأم با خیر و برکت را از درگاه خداوند متعال برایشان مسئلت دارم.‎

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.