×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سه هزار میلیارد تومان برای راه های البرز پیش بینی شده است

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: برای توسعه راه های استان البرز سه هزار میلیارد تومان از محل سفر رییس جمهور به این استان پیش بینی شده است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به همراه دکترمحمود شایان مدیرعامل بانک مسکن ، عصر امروز بازدیدی را از برخی پروژه های عمرانی شهر جدید هشتگرد استان البرز داشتند. رستم قاسمی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این اعتبار به غیر از بودجه های دیگر ملی و استانی راه ها بوده که برای پیشبرد پروژه های راه سازی در اختیار البرز قرار می گیرد.

وی ادامه داد: از مسوولان استانی در البرز خواسته شد تا هرچه سریع تر نسبت به اجرای پروژه های راه سازی اقدام کنند تا این پروژه ها در اسرع وقت مورد بهره برداری قرار گیرند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به گستردگی فعالیت های این وزارتخانه در بخش های حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی در کشور گفت : با این اوصاف تلاش ها بر اجرای پروژه ها معطوف شده است.

قاسمی به مشکلات زیر ساختی شهر جدید هشتگرد استان البرز اشاره کرد و افزود: امروز شاهد بسیاری از کاستی ها در مسکن مهر از جمله شهر جدید هشتگرد و مسکن مهر ماهدشت کرج در بخش های مختلف هستیم.

وی اظهار داشت: در این زمینه در شورای عالی مسکن برآورد هایی برای تامین زیر ساخت ها انجام شده که نیازها اولویت بندی شده است.

قاسمی افزود: براین اساس پروژه هایی مانند ساخت بیمارستان در اولویت کاری قرار دارند.

وزیر راه و شهرسازی بیان داشت : پروژه مسکن مهر اگرچه یک کار بزرگ محسوب می شود اما به جای شهرسازی فقط مسکن سازی شده است.

وی افزود: در طرح نهضت ملی مسکن ۳۰ مشکل زیر ساختی برطرف شده و برای زیر ساخت ها و نیازها در صندوق ملی مسکن اعتبار پیش بینی کرده ایم.

وزیر راه و شهرسازی گفت : نشست شورای عالی مسکن تا ۲ هفته دیگر برگزار می شودتا ضمن تصمیم گیری برای تامین زیرساخت زمینه برای شرایط راحت تر زندگی مردم فراهم شود.

قاسمی در سفر به شهرستان ساوجبلاغ مشکلات زیر ساختی شهرجدید هشتگرد را مورد بررسی قرار داد.

شهرجدید هشتگرد با جمعیتی حدود ۸۶ هزار نفر دارای ۵۰ هزار واحد مسکونی مهر است که بخشی از آنها فاقد زیرساخت ها مانند آب ، برق و گاز هستند.

رییس جمهور در قالب نوزدهمین سفر استانی هیات دولت و در سال “تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” به منظور بررسی اولویت‌های توسعه بخشی و تصمیم گیری برای رفع مشکلات مردم امروز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه میهمان استان البرز است.

به گزارش خبرنگار هیبنا، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در مراسم افتتاحیه ستاد ارتباطات مردمی ( میز خدمت) بانک های استان البرز که با حضور معاون وزارت اموراقتصادی و دارایی برگزار شد، شرکت کرد.

لازم به ذکر است میز خدمت بانک مسکن استان البرز در وزارت راه و شهرسازی برپا شد و دکتر محمود شایان در ستاد ارتباطات مردمی حضور یافت و پاسخگوی سوالات مردم بود.

به گزارش هیبنا، مدیر عامل بانک مسکن نشستی را با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد برگزار کرد و بر رفع مشکلات و موانع موجود جهت تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر تاکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.