×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
سخنگوی اموال تملیکی در یاسوج: بخش قاچاق سامانه جامع اموال تملیکی تا آبان راه اندازی می شود

قائم‌مقام سازمان اموال تملیکی در جلسه تکریم و معارفه مدیر اموال تملیکی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تحولی که در سازمان اموال تملیکی شاهد آن هستیم نتیجه همدلی، کار جهادی، برنامه محوری و همکاری و دلسوزی قوه قضائیه، سازمان تعزیرات و رسانه ها است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، جلسه تکریم و معارفه مدیر اموال تملیکی استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور صاحب حجتی قائم مقام و سخنگوی سازمان اموال تملیکی، مدیر کل پشتیبانی، تجهیز و نوسازی انبارهای سازمان، مدیر کل دارایی، مدیر کل مالیاتی، مدیر کل گمرک ، دبیر کمیسیون قاچاق و جمعی از مسئولین در مورخه ۲۶ مرداد در سالن اجتماعات دارائی این استان برگزار شد.

سخنگوی سازمان اموال تملیکی در این مراسم گفت: ما در امر مبارزه با قاچاق نگاه اعتقادی داریم و ذره ای مماشات نخواهیم کرد، وقتی رهبر معظم انقلاب بعنوان ولی امر در دستوراتی که برای مبارزه قاطع و بی رحمانه با قاچاق کالا و ارز ابلاغ فرمودند، حکم شرعی نیز صادر می کنند، ما که مقلد هستیم جدای از جایگاه اداری، وظیفه داریم که به بهترین شکل در مبارزه با قاچاق کالا و ارز به اندازه سهم خود اثر گذار باشیم و در امحاء خودروهای لوکس که در تاریخ مبارزه با قاچاق در کشور بی سابقه بود نشان دادیم ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد و مجدانه پای اجرای دستور رهبر معظم انقلاب ایستاده‌ایم.
عضو هیات مدیره سازمان اموال تملیکی بیان کرد: برای شفاف سازی بیشتر و صیانت بهتر از بیت المال و حق الناس، در زمینه مزایده ها، حراج ها ، تعیین تکلیف ها و انهدام ها نیازمند هماهنگی و همراهی مراجع قضایی و تعزیراتی بودیم که این مهم در بهترین شکل در این دوره رقم خورده است.
حجتی درباره آخرین وضعیت راه اندازی سامانه جامع اموال تملیکی اظهار کرد: فرایند اجرایی سامانه جامع اموال تملیکی از بهمن سال گذشته با جدیت بیشتر پیگیری شده است و بخش قاچاق این سامانه را ان‌شاءالله تا آبان ماه راه اندازی خواهیم کرد.
صاحب حجتی گفت: موفقیت سازمان اموال تملیکی در شناساندن بهتر سازمان به جامعه و تعیین تکلیف کالاها و فروش آنها در مزایده در دولت جدید، نتیجه هم افزایی و تعامل چند سویه بین سازمان و دستگاه های قضایی، نظارتی، تعزیرات و رسانه ها است.
قائم مقام سازمان اموال تملیکی در جلسه تکریم و معارفه مدیر اموال تملیکی استان کهگیلویه و بویر احمد اظهار کرد: امیدواریم سرپرست جدید اداره اموال تملیکی همچون گذشته تعاملات با دستگاه‌های قضایی استان بویژه تعزیرات و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان، را حفظ کند. و از دادگستری و دادستانی و تعزیرات استان خواست در صدور آراء پروانده ها تسریع به عمل آورند.
صاحب حجتی ضمن تجلیل از تعامل و‌ زحمات رحیم بهادری مدیر قبلی اداره اموال تملیکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایشان مدیری توانمند، دلسوز و جهادی بودند که قرار شد از پتانسیل ایشان در استان بوشهر که یکی از استانهای مهم هدف است، استفاده گردد.
در پایان طی حکمی از سوی سید عبدالمجید اجتهادی؛ مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سازمان اموال تملیکی، علی افراشته به عنوان سرپرست اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کهگیلویه و بویر احمد معارفه و از زحمات رحیم بهادری تجلیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.