×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ساماندهی نظام حقوق و دستمزد در بودجه ۱۴۰۱ بررسی شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، سیزدهمین جلسه ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، با حضور اعضای ستاد، مشاورین و رؤسای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها و آبرومند مشاور عالی رئیس مجلس شورای اسلامی با موضوع ساماندهی نظام حقوق و دستمزد، برنامه محورکردن بودجه و ساماندهی ردیف های بودجه سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

بنا براین گزارش، استراتژی سازمان برنامه و بودجه اصلاح ساختار بودجه ۱۴۰۱ است در این ارتباط از همه ابزارها و راه های قانونی برای بهینه کردن بودجه ۱۴۰۱ استفاده می شود تا تغییرات اساسی و کارشناسی برای اقتصاد کشور و بهبود شرایط و برنامه محورکردن بودجه فراهم شود.

براساس این گزارش، ردیف های بودجه ای که پایه قانونی ندارد و بر اساس نیازهای مقطعی شکل گرفته ساماندهی می شود تا آثار و تبعات بودجه ۱۴۰۱، در رشد اقتصادی حاصل شود.

در سیزدهمین جلسه ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، نظرات کارشناسی و علمی اعضای ستاد بودجه و رؤسای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها و مشاور عالی رئیس مجلس شورای اسلامی درباره برنامه محورکردن بودجه ۱۴۰۱ و ساماندهی ردیف های بودجه و حقوق و دستمزدها مطرح شد.