×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
روند ساماندهی انبارهای اموال تملیکی در سراسر کشور رضایت بخش است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور به اتفاق دادستان استان خراسان رضوی از انبارهای اموال تملیکی این استان بازدید به عمل آوردند.

عمرانی با بیان اینکه روند ساماندهی انبارهای اموال تملیکی در سراسر کشور به بهترین نحو انجام گرفته، اظهار کرد: در بازدید از انبارهای اموال تملیکی استان خراسان رضوی، چینش مناسب و نحوه نگهداری مطلوب کالاها مشهود بود که این امر مرهون اقدامات جهادی مدیریت اموال تملیکی و نظارت دادستان این استان است و می‌بایست تا ساماندهی صد درصدی این فرایند ادامه داشته باشد.

وی افزود: اصلاح ساختار سازمان اموال تملیکی و تخلیه انبارهای آن که طی ماه‌های اخیر از تاکیدات ریاست جمهوری و رییس قوه قضاییه بوده، به طور جدی دنبال می‌شود و تا به امروز شاهد تحولات مثبتی در این سازمان بوده‌ایم.

عمرانی در پایان این بازدید ضمن تشکر از زحمات مدیریت اموال تملیکی تصریح کرد: نظارت‌های مستمر مرجع قضایی در راستای تداوم ساماندهی انبارها ادامه خواهد داشت و در ماه‌های آتی، بازدیدهای دوره‌ای از انبارهای سازمان اموال تملیکی در سراسر کشور صورت خواهد گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.