×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: با هدف گذاری صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ برای حفظ و صیانت از اموال در اختیار این سازمان و استاندارد سازی انبارها، موضوع خرید انبار در دستور کار قرار گرفت که نسبت به ابتدای سال ۱۴۰۱ رشد ۲۶۰ درصدی داشته است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، علی جمشیدی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته این معاونت، اظهارکرد: در سال جاری با خریداری ۴ انبار دارای ۷ سوله به مساحت بیش از ۳۷ هزار متر مربع و همچنین تغییر مالکیت یک انبار با ۴ سوله از امانی به ملکی، در مجموع بیش از ۴۵ هزار متر مربع به انبارهای ملکی سازمان، افزوده شده است.

وی با بیان اینکه این سازمان یک سازمان انبار محور است، افزود: مجموع انبارهای در اختیار سازمان با اقدامات صورت گرفته به ۴۰۸ هزار مترمربع رسیده است که از این میزان، ۳۸ درصد ملکی، ۴۶ درصد اجاره‌ای و ۱۶ درصد امانی هستند.

عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در سال جاری متراژ انبارهای ملکی در اختیار سازمان به بیش از ۱۵۵ هزار متر مربع افزایش یافته که نسبت به ابتدای سال ۱۴۰۱ رشد ۶/۲ برابری را ثبت کرده است.

جمشیدی همچنین به سایر اقدامات این معاونت اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تغییر ساختار سازمان توسط سازمان اداری و استخدامی ابلاغ شد، همچنین لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تاسیس تهیه و تدوین شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تغییر ساختار سازمان، ۴۷ اداره کل ستادی و استانی ایجاد شد.

عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان همچنین با اشاره به نقش مهم نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمان تاکید کرد: در سال ۱۴۰۲ با تعامل سازنده‌ای که با سازمان برنامه و بودجه در سفرهای استانی صورت گرفته و همکاری اعضای مجمع سرانه رفاهی کارکنان ۳ برابر افزایش یافت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.