×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی در همایش دوروزه آموزشی کارشناسان و مشاورین حقوقی این سازمان تصریح کرد: در ادامه اعداد و ارقام و رشدهای منحصربفرد سازمان در نه ماهه سال‌جاری میزان تعیین تکلیف کالا نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۰۵ درصد افزایش را نشان می دهد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی، حوزه حقوقی را مایه دلگرمی همه اجزای سازمان معرفی کرد و گفت: اولا اینکه همه حوزه های مختلف سازمان با دایره حقوقی ارتباطی مستقیم و مستمر دارند و دیگر اینکه حوزه حقوقی پشتیبان و مددیار دیگر حوزه های سازمان در همه معاونت ها است.

عضو هیئت مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه ابراز رضایت روسای قوای مجریه و قضائیه و همچنین وزیر اقتصاد بواسطه به ثمر نشستن تلاش و همت جهادی کارکنان سازمان در همه اجزای استانی و ستاد است.

وی به تعیین تکلیف هفتاد هزار میلیارد تومان کالا در دو سال اخیر اشاره کرد و بیان داشت: نرخ های رشد اقدامات سازمان تحسین برانگیز است که نمونه هائی از آن ساماندهی و خرید انبارها و تعیین تکلیف ۱۰۶۲ خودرو سواری در سال گذشته و راه اندازی سامانه حراج برخط خرده فروشی در شهریور امسال است.

غلامی باغی در ادامه اظهار داشت: در سال‌جاری ۱۰۷ مرحله حراج برخط خرده فروشی انجام شده که در آن بیش از سه هزار قلم کالا ارائه شده و سی هزار نفر نیز از اقصی نقاط کشور در آنها شرکت کرده اند.

وی به گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی هم پرداخت و گفت: مایه مباهات است که سازمان اموال تملیکی جزو ده شرکت سودده کشور قرار گرفته است و تاکید وزیر اقتصاد هم نشان داد که این سازمان بدون تغییر در قوانین خود و کمبود نیرو و منابع انسانی، اداری و ساختاری توانسته است تحول ایجاد کرده و بیافریند که باید اهتمام شود تا موانع و نواقص ادامه مسیر روشن سازمان، مرتفع و هموار شود.

گفتنی است؛ غلامی باغی در ادامه این همایش به تشریح ابعاد مختلف آیین نامه اجرایی مواد ۵۵ و ۵۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پرداخت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.