×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرکل نظارت، پایش و مدیریت عملکرد سازمان اموال تملیکی با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، در دومین روز از بیست و ششمین سفر استانی اعضای کارگروه نظارت، پایش و مدیریت عملکرد که به استان بوشهر انجام شده است، جلسه‌ای با حضور رسول زارعی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر، اسکندر یارنسب مدیرکل نظارت، پایش و مدیریت عملکرد سازمان اموال تملیکی و سید علی عسکری مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی بوشهر در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد.
در ابتدای جلسه عسکری به بیان مشکلات و چالش‌های اداره‌کل تملیکی استان پرداخت و اظهار داشت: با توجه به تغییر ساختار سازمان و تبدیل این اداره از مدیریت به اداره کل ویژه مشکلات اصلی نظیر چارت سازمانی،‌ نیروی انسانی، و خرید انبارهای بیشتر محقق نشده است و کمبود فضای اداری در ساختمان فعلی از مشکلات عدیده این اداره‌کل می‌باشد.
وی ادامه داد: ولی با تمامی این مشکلات کارکنان اموال تملیکی با تلاش مضاعف موفق شده‌اند از ابتدای سال‌جاری برای چند مرتبه در مزایده‌های سراسری رتبه اول فروش را در میان ادارات کل استانی داشته باشند.
در ادامه یارنسب بیان داشت: جرقه تغییر و تحول سازمان از استان بوشهر و بعد از بازدید و دستورات مقام عالی دستگاه قضا زده شد و اقدامات جهادی توسط همکارانم در اموال تملیکی رقم خورد که به قول رئیس دستگاه قضا انقلاب و تحول به معنای واقعی در اموال تملیکی راه افتاده است.
وی در ادامه به تشریح اهداف سفرهای استانی پرداخت و بیان داشت: هدف از این سفرها برداشت از وضع موجود در همه ابعاد و حوزه‌ها برای تهیه یک بانک اطلاعاتی و داشبورد مدیریتی برای تصمیم گیری در همه حوزه‌ها است که در آینده این بانک اطلاعاتی کمک شایانی به مدیران جهت تصمیم گیری‌ها می‌کند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک عید مبعث و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: مشکلات اموال تملیکی ریشه در سنوات گذشته دارد و امیدواریم این سفرها گره از مشکلات استان‌ها باز کند. وی با اشاره حضور فعال مدیرکل اموال تملیکی در شورای استان به سختی کار مدیرکل و کارکنان اموال تملیکی در استان با توجه به مشکلات و میزان ورودی کالا تقدیر و تشکر و راه‌حل‌هایی به منظور رفع بخشی از مشکلات این حوزه برشمرد و بیان کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.