×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و هیئت همراه با استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به همراه ناصر عتباتی مدیر کل دادگستری استان و حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات استان در محل استانداری با محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار اجتهادی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، به پرونده های کالاهای متروکه و قاچاق این سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: برای مبارزه با قاچاق کالا باید همه دستگاهها پیگیری و اهتمام مجدانه داشته باشند تا مسیر پرونده های بزرگ و مبارزه با پدیده قاچاق با نفوذ عده ای منحرف نشود.

وی یکی از مشکلات را مربوط به کمبود انبار برای چیدمان و استاندارد سازی اموال تملیکی در استان دانست و افزود: استانداری برای رفع مشکل به سازمان کمک کند که با نظر مثبت استاندار همراه شد و برای پیگیری و حل این مشکل قول مساعد ارائه داد.

در ادامه استاندار آذربایجان غربی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده بر لزوم حمایت اموال تملیکی از نهادهای حمایتی تاکید کرد.

معتمدیان تصریح کرد: برای ارتقای هماهنگی و پیگیری امور مربوط به مبارزه با قاچاق کالا و ارز کمیسیون تعزیرات به صورت منظم تشکیل شود تا بتوان با انسجام بیشتری به مبارزه با این پدیده ناهنجار پرداخت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.