×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

ولی‌الله دولت آبادی فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج ۵۰۹ امام رضا (ع) شرکت دخانیات ایران شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل، محمد شیخان مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات در جلسه تودیع علی رضایی و معارفه ولی الله دولت آبادی فرمانده سابق و جدید حوزه مقاومت بسیج ۵۰۹ امام رضا (ع) دخانیات با اشاره به چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خدا را شاکریم که هر روز درخت تنومند انقلاب اسلامی به سمت رشد و تعالی در حرکت است و مردم بزرگ‌ترین پشتوانه این انقلاب شکوهمند هستند.

وی با بیان اینکه بسیج یکی از گرانبهاترین میراث گرانقدر حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: بسیج در دهه‌های گذشته در عرصه‌ها و میدان‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده و موفقیت‌های بسیار بزرگی را در عرصه دفاع، علم و فناوری، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و … به ارمغان آورده است.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کارکردهای بسیج گفت: ایشان فرمودند یکی از ماموریت‌های اصلی بسیج، حل چالش‌های اساسی پیش روی انقلاب است.

شیخان با بیان اینکه این چالش‌ها در هر برهه‌ای متفاوت است، افزود: اما آن چیزی که مهم است این است که بسیج در همه این چالش‌ها سرافراز بیرون آمده است.

وی رمز موفقیت و پیروزی بسیج را اتکا و اتصال به منبع لایزال الهی دانست و تصریح کرد: این انرژی معنوی است که در وجود بسیجیان نهفته است و این توفیقات را رقم می‌زند.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران به نقش آفرینی بسیج در این شرکت اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندم همه کارگران شرکت دخانیات، بسیجی و عضو بسیج باشند. بنابراین انتظارم از مسئولین بسیج شرکت دخانیات این است که چتر بسیج را گسترده‌تر کرده و در لایه‌های مختلف از عناصر خدوم شرکت استفاده کنند تا همه بتوانیم با یک تفکر انقلابی و بسیجی، ماموریت خود را که بخش اقتصاد و تولید است، دنبال کنیم.

شیخان تاکید کرد: حضور بسیج در لایه‌ها و سطوح مختلف شرکت و مجموعه منابع انسانی می‌تواند اثرات و توفیقات خوبی را برای شرکت داشته باشد.

وی افزود: هرجا تفکر و فرهنگ بسیجی طنین‌انداز باشد، شاهد رشد و بالندگی در آنجا خواهیم بود.

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات با اشاره به حضور تخصصی بسیج در میدان‌های مختلف گفت: بسیج ماموریت‌های مختلف دارد اما با حضور تخصصی خود می‌تواند گره از مشکلات شرکت را بر طرف کند.

شیخان با تاکید بر اینکه باید اتاق فکر تحول شرکت دخانیات در مجموعه بسیج شکل بگیرد، افزود: نیروهای بسیجی دلسوزترین، پاک‌ترین، خالص‌ترین و خدوم‌ترین افراد هستند و اگر اتاق فکر شرکت دخانیات با این نگاه در مجموعه بسیج شکل بگیرد، می‌تواند آثار مثبت و برکات بسیار خوبی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از ماموریت‌های اصلی بسیج شرکت دخانیات، مبارزه با مافیای دخانیات در کشور است، گفت: قدیمی‌ترین و پیچیده‌ترین مافیا، در صنعت دخانیات هستند. این مافیا آنقدر پیچیده و قدیمی است که پیچیده‌تر از مافیای صنعت خودرو عمل می‌کند.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: اگر بسیج پیشتاز مبارزه با مافیای دخانیات در کشور باشد می‌تواند آثار بسیار مثبتی در سطح ملی و حفظ منافع ملی داشته باشد.

شیخان مطالبه‌گری را یکی دیگر از ماموریت‌های بسیج دانست و گفت: بسیج باید در مبارزه با مافیا ورود جدی داشته باشد تا آن‌هایی که به صنعت دخانیات آسیب زدند و آن‌هایی که منافع زیادی را به جیب زدند، پاسخگو شوند.

وی در پایان از زحمات علی رضایی فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج ۵۰۹ امام رضا (ع) شرکت دخانیات ایران تقدیر و وی را به عنوان مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران شرکت منصوب کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.