×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بیش از ۴۰۰ قلم کالا با تخفیفات ۱۰ الی ۴۰ درصد در فروش ویژه «حراجستون» در شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه سراسر کشور از تاریخ  ۲۹خردادماه الی سوم تیرماه به مدت شش روز به فروش می‌رسد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ کالاهای اساسی، گوشت و مرغ، محصولات پروتئینی، مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد شوینده، انواع میوه و سبزیجات تازه، پوشاک و منسوجات و… از جمله اقلام کالایی منتخب این جشنواره است.

مشتریان این بنگاه اقتصادی خصوصی می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام مای رفاه از آخرین تخفیفات و لیست کالاها آگاه شوند.

فروشگاه رفاه این روزها با طرح‌هایی همچون؛ فروش اینترنتی رفاه، فروش اقساطی، توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازار، به شایستگی خدمت گذار مردم شریف ایران خواهد بود.

مشتریان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تنها با همراه داشتن چک صیادی، بدون کارمزد و با اقساط بلند مدت از شعبات رفاه خرید نمایند، همچنین نیازی به هیچگونه پیش پرداخت نیست.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در سال‌های اخیر همواره نقش موثری در نظام تامین و توزیع کالاهای مصرفی خانوارهای ایرانی داشته و از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

در حال حاضر مشتریان، علاوه بر خرید حضوری از فروشگاه‌های رفاه در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رفاه مارکت به آدرس refahmarket.ir یا نصب اپلیکیشن رفاه مارکت از گوگل پلی و بازار برای سیستم‌عامل اندروید و وب اپ ios، سفارش‌های خود را به‌صورت اینترنتی ثبت کنند.

شماره تلفن ۱۵۱۵ نیز یک راه دیگر در جهت راحتی شهروندان برای خرید غیرحضوری است. با شماره تلفن ۱۵۱۵ می‌توانید بدون مراجعه به شعب منتخب، سفارش دهید و اقلام مورد نیاز خود را به‌راحتی از فروشگاه رفاه تهیه نمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.