×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: امیدواریم بتوانیم به همراه ۴۲۶ کانتینر لوازم خانگی موضوع خودروها و ماشین های راهسازی را ظرف سه تا چهار ماه آینده تعیین تکلیف کنیم.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، پیرو بازدید روز شنبه هفته جاری وزیر امور اقتصادی و دارایی از گمرک شهید رجایی جلسه‌ای در محل دادگستری استان هرمزگان با حضور مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی،معاون دادستان کل کشور، رئیس دادگستری استان و رئیس دادگستری بندرعباس و دادیار دیوان عالی کشور تشکیل و زمینه فروش این کالاها از طریق مزایده سراسری فراهم شد.

سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در این جلسه ضمن تشکر از مسئولان قضایی به ویژه رئیس کل دادگستری و دادستان استان هرمزگان، اظهار کرد: اقدامات مثبت و تعامل خوبی بین قوه مجریه و قضایی در بخش اموال تملیکی صورت گرفت و رئیس جمهور نیز بر توسعه این تعاملات تاکید کردند.

وی با اشاره به محموله ۴۲۶ کانتینر لوازم خانگی افزود: این محموله سال ۱۴۰۱ تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد و مقرر شد کانتینرها تخلیه و تحویل کشتیرانی شود.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: قطعاً شایسته ترین روش برای تعیین تکلیف کالا متعاقب صدور قطعی رای دادگاه است تا نگرانی بابت صدور رای برائت و شکایت‌های بعدی نداشته باشیم.

اجتهادی بیان کرد: سازمان مکلف است که کالا چه برائت بگیرد یا به نفع دولت ضبط شود آن را با بالاترین قیمت بفروشد.

وی تصریح کرد: تلاش ما این است که با رفع مشکلات جزئی کالاها به گونه‌ای تعیین تکلیف شود که مقررات قانونی رعایت و در آینده مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در ادامه به بند ۵ ردیف جدول متفرقات بودجه ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: بر اساس این بند می توانیم کلیه ماشین آلات راهسازی، خودروهای سنگین، سبک، خودروهای سواری و موتورسیکلت که در اختیار اموال تملیکی قرار دارد را بدون نیاز به مجوزهای واردات با قابلیت شماره گذاری ملی تعیین تکلیف کنیم.

اجتهادی با بیان اینکه تعداد زیادی از ماشین آلات راهسازی تعیین تکلیف شدند،گفت: امیدواریم بتوانیم به همراه ۴۲۶ کانتینر لوازم خانگی موضوع خودروها و ماشین های راهسازی را ظرف سه تا چهار ماه آینده تعیین تکلیف کنیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری دستگاه های ذیربط تا شهریور ماه این دو گروه کالایی را تعیین تکلیف کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.