×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان اردبیل باکیفیت ارائه می شود

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر قادر برجی در مراسم معارفه سرپرست جدید پلی کلینیک تامین اجتماعی شهید میرزا حسینی اردبیل، دکتر خدایار سرپرست قبلی پلی کلینیک را چهره ای خستگی ناپذیر، با تجربه و متعهد در انجام وظایف عنوان کرد و از سالها تلاش و زحمات ایشان قدردانی کرد.

وی همچنین دکتر قدسی سرپرست جدید پلی کلینیک را مسئولی برنامه محور، صاحب اندیشه ای پویا برای پیشبرد اهداف عالی سازمان تامین اجتماعی و متعهد، مدبر و قانون مدار دانست.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه و شایسته کارکنان پلی کلینیک افزود: در صورت بهره برداری از درمانگاه تخصصی و عمومی بیمارستان سبلان از میزان مراجعه کنندگان به این مرکز درمانی کاسته خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی اردبیل با اشاره به پروژه های در دست احداث واحدهای تابعه مدیریت درمان استان که با مبالغی نزذیک به ۱۰۰ میلیارد تومان در جریان است، افزود: در صورت اضافه شدن پروژه های درمانگاه گرمی، نمین و بازسازی درمانگاه خلخال این رقم از ۱۵۰ میلیارد تومان فراتر خواهد رفت.

در ادامه مراسم دکتر ذکراله خدایار با اشاره به عملکرد چندین ساله خود در این پلی کلینیک گفت: به همت مسئولین و کارکنان برای ارائه خدمات به بیمه شدگان سازمان و سایر مراجعه کنندگان از پیشرفت کمی و کیفی قابل توجهی برخوردار بودیم.

دکتر قدسی سرپرست پلی کلینیک نیز گفت: برای پیشبرد اهداف عالی سازمان و خدمات رسانی بهتر به بیمه شدگان به همراه کارکنان این مرکز درمانی از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.