×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جایگاه سرمایه انسانی در افق پیش روی بازار سرمایه

سمینار جایگاه سرمایه انسانی در افق پیشروی بازار سرمایه با همکاری تامین سرمایه تمدن و بورس اوراق بهادار تهران ۲۴اردیبهشت ماه ۱۴۰۱برگزار می شود .

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی تامین سرمایه تمدن ، یکی از عوامل کلیدی بقای یک سازمان نیروی انسانی بهره ور و کارا است . در واقع منابع انسانی توانمند و زبده می تواند مهمترین مزیت رقابتی یک سازمان باشد .سازمان های پیشرو با تلاش برای جذب ، پرورش ، نگهداشت و به کار گیری نیروی انسانی دانشگر مزیت رقابتی امروز و فردای خود را تضمین خواهد کرد .

در همین راستا ، مرکز مالی ایران با همکاری شرکت تامین سرمایه تمدن و شرکت بورس اوراق بهادارتهران با هدف مطرح شدن دغدغه های موجود بین کارفرما و افراد جویای کار در بازار سرمایه اقدام به برگزاری نشست تخصصی جایگاه سرمایه انسانی در افق پیشروی بازار سرمایه کرده است .

بنابر این گزارش ، زمان برگزاری سمینار شنبه ۲۴اردیبهشت ماه ساعت ۱۶الی ۱۹می باشد که علاقه مندان می توانند از طریق لینک www.ifc.ir/2085 اقدام به ثبت نام کنند . سمیناردر محل میدان سعادت آباد ، بلوار سرو غربی ،بلوار قیصر امین پور ، نبش سیزدهم غربی سالن همایش شرکت بورس اوراق بهادار تهران برگزار خواهد شد . شرکت کنندگان در این سمینار گواهی نامه معتبر از طرف مرکز مالی ایران دریافت خواهند کرد .