×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقدیر مدیرعامل سازمان اموال تملیکی از کارکنان

سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل و رئیبس هیئت مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با صدور پیامی، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت، توفیق در برگزاری موفقیت‌آمیز مجمع این سازمان را به دست‌اندرکاران تبریک گفت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی؛ متن پیام تبریک و تشکر اجتهادی بدین شرح است:

هفته دولت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و جمعی از یاران باوفای نظام و انقلاب اسلامی است که با ایمان، ساده زیستی و خدمات صادقانه و خاضعانه نامشان برای همیشه بر بلندای تاریخ به عنوان الگوهای شایسته خدمتگزاری بی‌منت به مردم شریف میهن اسلامی ماندگار شده است.

بی شک مسئولان و کارمندان خدوم و متعهد با بهره‌گیری از ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهیدان عالی مقام رجایی و باهنر می‌‌کوشند تا با خدمت صادقانه به مردم، زمینه ‌های رشد و پیشرفت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ابعاد مختلف فراهم آورده و با تلاش، همراهی و همدلی افق تازه‌ای از پیشرفت و توسعه را به منصه ظهور برسانند.

در سالی که گذشت با تلاش و مجاهدت همه همکاران برای اولین بار در سالیان اخیر، مجمع عمومی سازمان مربوط به صورت های مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱ در موعد مقرر قانونی برگزار و مهم تر اینکه صورت‌های مالی سالیانه آن بدون هیچ بند مشروطی تصویب شده است؛ بی شک این دستاوردها و موفقیت‌های سازمان مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه، شبانه روزی و جهادی همه اعضای محترم هیئت مدیره، هیئت عالی نظارت، مدیران و کارکنان سازمان در سطح صف و ستاد است.

برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی در مهلت مقرر قانونی تقدیر وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی جناب آقای دکتر خاندوزی به عنوان رئیس مجمع، وزیر محترم دادگستری و عضو مجمع، دادستان محترم کل کشور و عضو مجمع و سایر مسئولین ذیربط همراه بود که برگ زرین و افتخار دیگری به افتخارات سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به عنوان امین اموال دولت و حافظ حقوق ملت افزود.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم ضمن گرامی‌ داشت آغاز هفته دولت، این موفقیت بزرگ را به همه همکاران معزز سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تبریک عرض نموده، آرزوی بهروزی و پیروزی روزافزون‌تان را در انجام خدمت بی‌منت به ملت بزرگ ایران از خداوند متعال خواستار هستم.

سیدعبدالمجید اجتهادی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.