×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی در نشست با خبرنگاران درباره تعیین تکلیف خودروهای در اختیار سازمان اظهار کرد: ۳ هزار دستگاه از این خودروها در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار دارد که تاکنون امکان تعیین تکلیف آنها وجود نداشته است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود:این خودروها بالای ۲۵۰۰ سی‌سی هستند که طبق مقررات و مصوبات دولت و به دلیل ممنوعیت واردات و شماره گذاری امکان فروش آنها وجود نداشته است.

وی گفت: به موجب بند ۵ ردیف جدول متفرقات بودجه ۱۴۰۲ که از تاریخ ۷ خرداد ۱۴۰۲ توسط رئیس جمهور ابلاغ شد زمینه تعیین تکلیف این خودروها فراهم شد و براساس مصوبه مجلس بدون نیاز به مجوز های واردات با قابلیت پلاک گذاری ملی بتوانیم عرضه کنیم.

اجتهادی تصریح کرد: طبق مصوبه مجلس امکان فروش مذاکره ای با دستگاه‌ها را نداریم و همه خودروها در مزایده سراسری برای عموم مردم عرضه می شود.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: جلسه هماهنگی با سازمان استاندارد و محیط زیست انجام شده و ایرادات پلیس راهور در این زمینه در حال برطرف شدن است و امیدواریم در تیرماه ۱۴۰۲ همه خودروها را در مزایده سراسری الکترونیکی از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت برای خرید عموم مردم عرضه شود.

اجتهادی تاکید کرد: این خودروها۱۰ سال در انبارها باقی مانده بودند و امکان باز صادرات و امحاء آنها وجود نداشته است.

وی ادامه داد: خودروهای صفر کیلومتر هستند و قانونگذار این اختیار را به دولت داده که این خودروها از طریق مزایده سراسری به فروش برسد و امیدواریم با هماهنگی که صورت می‌گیرد هر چه سریعتر این خودروها را تعیین تکلیف کنیم.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: امیدواریم در راستای مصوبه مجلس تعداد خودروهای در اختیار سازمان شامل سواری،ماشین آلات راهسازی و موتورسیکلت که در اختیار سازمان هستند با همکاری دستگاه های اجرایی حداکثر تا شهریور ماه صفر شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.