×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
تب گوجه فرنگی خوابید؟

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، در روزهای گذشته قیمت گوجه فرنگی در مغازه‌های سطح شهر تهران به کیلویی ۲۵ تا ۲۷ هزارتومان رسید. مغازه‌داران علت این افزایش قیمت را کاهش عرضه گوجه فرنگی در میدان مرکزی میوه‌و تره بار عنوان کردند و رئیس اتحادیه بارفروشان نیز علت این افزایش قیمت افسارگسیخته را مشکلات کامیون‌داران و کاهش تمایل آنها به بار زدن محصولات کشاورزی دانست.
وی همچنین اعلام کرد که در شرایط عادی حدود ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تن گوجه فرنگی وارد میدان میوه و تره‌بار می‌شد ولی این حجم در چند روز قبل به شدت تقلیل پیدا کرد.
اما روز گذشته نیز رییس اتحادیه بارفروشان اعلام کرد که با رایزنی‌های بخش خصوصی(بدون دخالت دولت) با کشاورزان و کامیون‌داران بار به میزان کافی از صبح پنج شنبه به ۳۰ استان کشور ارسال شد و رانندگان کامیون با پذیرش ۱۰ درصد افزایش نرخ کرایه پذیرفتند که به جاده‌ها بازگردند و همین مساله تنش قیمتی در میدان اصلی میوه‌وتره بار را کنترل کرد.
حالا اما براساس مشاهدات میدانی از برخی از مغازه‌های سطح شهر تهران به نظر می رسد تب افزایش قیمت گوجه فرنگی خوابیده و بیشتر مغازه‌ها گوجه فرنگی‌ را با نرخ کیلویی ۱۸ تا۲۵ هزارتومان به فروش می رسانند.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.