×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
تاکید مدیرعامل سازمان اموال تملیکی بر تسریع در تعیین تکلیف اموال

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، وی در بدو ورود به استان خراسان رضوی با همراهی مشاور خود و مدیرکل حراست، محمدحسین درودی دادستان، محمد حسین شیخ زاده مدیر اموال تملیکی و نمایندگان استانی از انبارهای اموال تملیکی این استان بازدید به عمل آورد که طی آن بر تسهیل امور مربوط به کالاهای متروکه و همچنین امور گمرکی ، در جهت تسریع در تعیین تکلیف اموال تاکید شد.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در همین راستا طی جلسه‌ای با یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی نیز دیدار و گفتگو کرد.

طی این جلسه، موضوع تامین امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز سازمان از محل امکانات، ظرفیت‌ها و منابع استانی به منظور رفع موانع اداری و قضایی در جهت تعیین تکلیف اموال تملیکی در خراسان رضوی، مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

دکتر اجتهادی در دومین دیدار خود با محمدرضا حسین نژاد استاندار استان خراسان شمالی، با اشاره به عمده مشکلات مربوط به اموال تملیکی اظهار کرد: یکی از مسایل مهمی که به زودی باید مرتفع گردد ایجاد ساختمان اداری و تامین تجهیزات مورد نیاز مدیریت در خراسان شمالی است که امیدداریم با همیاری و همراهی استانداری، این امر محقق گردد.

در پایان مقرر شد جلسات مربوط به کمیسیون ماده هشت، با حضور استاندار و دستگاه‌های ذیربط از جمله معاونت علوم پزشکی و جهاد کشاورزی به صورت ماهانه برگزار گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.