×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

تامین مالی جمعی شرکت گیلک دانه نوید با هدف  تولید خوراک آبزیان توسط شرکت تامین سرمایه تمدن آغاز شد .

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، ارزش تامین مالی ۲۵میلیارد تومان با نرخ سود ۳۰درصد سالانه که به صورت ماهیانه پرداخت خواهد شد .       

تضامین طرح ، ضمانت نامه تعهد پرداخت و دریافت چک صیادی برابر اصل و فرع مبلغ تامین مالی می باشد       

حداقل مبلغ سرمایه گذاری یکصد میلیون ریال و مدت سرمایه گذاری نیز ۱۲ ماه تعیین شده است .

شرکت گیلک دانه نوید (سهامی خاص) به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت نوید مرغ گیلان (سهامی خاص) با شناسه ملی ۱۴۰۰۵۶۶۴۳۵۴ در تاریخ ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و طی شماره ۱۹۶۶۰ در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی رشت به ثبت رسید و متعاقبا در تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ شروع به بهره برداری نموده است فعالیت اصلی شرکت تولید و فروش انواع دان و خوراک دام و طیور می باشد.

شرکت گیلک دانه نوید (سهامی خاص) در راستای حمایت از تولیدات داخلی و کاهش هزینه های مربوط به واردات خوراک با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا خط تولید خوراک اکسترود و پلت خود را، هر کدام با ظرفیت ۲۰ تن در ساعت، راه اندازی نمود.

هدف این شرکت علاوه بر تامین نیاز مزارع پرورشی خود، تولید خوراکی با کیفیت و متناسب با نیاز پرورش دهندگان با بهره گیری از مشاورین و متخصصین زبده و همچنین تجارب بدست آمده طی سال های متوالی در امر تغذیه و پرورش آبزیان و طیور می باشد.

 این شرکت جهت تامین سرمایه در گردش (خرید مواد اولیه) مورد نیاز خود قصد دارد با تامین مالی ۲۵۰ میلیارد ریالی از طریق سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد و با پرداخت سود مشارکت سالیانه ۳۰ درصدی اقدام به توسعه شرکت نماید.

برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت مالی مراجعه نمائید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.