×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

راهبر امور سامانه های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، آخرین وضعیت استقرار سیات (سامانه یکپارچه اموال تملیکی) در استان گلستان به عنوان استان پایلوت کشوری را از نزدیک مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، صاحب حجتی قائم مقام سازمان و راهبرامور سامانه های سازمان به همراه مدیرکل هوشمندسازی و امنیت فضای مجازی باحضور در اداره کل استان گلستان، آخرین وضعیت بهره برداری و استقرار سامانه یکپارچه اموال تملیکی(سیات) را مورد ارزیابی قرار دادند .

در این بازدید رویه عملیاتی سامانه سیات مورد بررسی قرارگرفت و راهبرامور سامانه ها از نزدیک شاهد روال ثبت پرونده های قاچاق شد.

در ابتدای بازدید مرتضی یادگاری مدیرکل هوشمندسازی و امنیت فضای مجازی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و مدیرپروژه تولید سامانه سیات ضمن ارایه توضیحاتی در باره روندکار استقرار، بر اهتمام جدی کارکنان اداره کل و اعضای تیم تولید تاکید کرد و بیان داشت: این خروجی حاصل تلاش شبانه روزی و بی وقفه تیم ظرف این چندماه اخیر است.

محمد ممشلی مدیرکل جمع آوری و فروش استان گلستان نیز که میزبان این بازدید بود ضمن تاکید بر تعامل مطلوب ومستمر همکاران استان و اعضای تیم تولید واستقرار سامانه، راجع به ارتقاء وضعیت ظاهری، فنی و کاربری سامانه و ارزیابی مثبت کاربران سامانه سیات توضیحاتی ارائه کرد.

دیدار با محمود اسپانلو دادستان استان و تشکیل جلسه با وی از دیگر برنامه های این سفر بود که در آن ضمن بحث و تبادل نظر در رابطه با فعالیت های سازمان اموال تملیکی و ارتباط کاری بادادگستری بر تعاملات مطلوب فیمابین این دو اداره کل تاکید و تصریح شد.

در ادامه این سفر هیات بازدیدکننده ضمن حضور در انبار از وضعیت اجرایی و عملیاتی آن بازدید به عمل آوردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.