×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در معاملات امروز بازار سرمایه ، شاخص کل بورس تهران با بیش از۴ هزارواحد کاهش به رقم یک میلیون و ۳۷۳ هزار و ۸۲۲ واحد رسید.شاخص هم وزن نیز با کاهش هزار و ۶۹۸ واحدی به رقم ۴۰۰  هزار و ۲۱۲ واحدی رسید.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت تامین سرمایه تمدن ، در بازار امروز نماد شرکت های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر و بانک پاسارگاد بیشترین تاثیر منفی را برشاخص کل بازار داشتند و در مقابل نماد شرکت های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، بانک ملت و تأمین سرمایه امین بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص ثبت کردند .

 شاخص آیفکس در معاملات امروز دوشنبه ۲۸شهریور ماه  53و احد کاهش در ارتفاع 18 هزار و 576و احد قرار گرفت.در فرابورس ایران نماد شرکت های زغال سنگ پرورده طبس، بهمن دیزل و پویا زرکان آق دره بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص این بازار داشتند و در مقابل نمادهای معاملاتی سنگ آهن گهر زمین، سرمایه‌گذاری صبا تأمین و پلیمر آریا ساسول بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس داشتند .

بنابراین گزارش ، ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم ۱۴۶ هزار و ۲۴۶ میلیارد تومان افزایش یافت.و ارزش معاملات خرد سهام با کاهش نسبت به روز قبل به رقم ۲ هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.