×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

کارشناسان حوزه جمع آوری اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی که از ۱۶ استان کشور به هرمزگان سفر کرده اند، به بازدید بندر شهید رجایی رفته و از نزدیک در جریان نحوه ترخیص و تعیین تکلیف کالا قرار گرفتند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، یکی از برنامه های نشست تخصصی دو روزه تعیین تکلیف کالاهای متروکه استان هرمزگان که با حضور اعضای هیئت مدیره و نمایندگان قوه قضاییه در هیئت عالی نظارت این سازمان و مدیران کل تعدادی از استان ها برگزار شد، بازدید از منطقه ویژه شهید رجایی بود.

در این بازدید که مدیران کل ادارات استانی نیز حضور داشتند، حضور در سازمان بنادر و دریانوردی، خدمات بندری، اداره متروکه گمرکات استان هرمزگان، پایانه کانتینری سازمان اموال تملیکی، پایانه شرکت افق چکاد، انبارها و محوطه های بندری تحت قرارداد شرکت های حقوقی و محوطه سه هکتاری اداره بنادر که حسب سفر معاون اول رییس‌جمهور در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفته است، از مهم ترین برنامه ها بود.

نحوه تخلیه و بارگیری کانتینر از کشتی های غول پیکر، استریپ کردن، چیدمان، صورتجلسه و فک پلمب کانتینرها از دیگر مباحث بود که کارشناسان تحت تعلیم قرار گرفتند.

شرکت در جلسه توجیهی و آموزشی پایانی با حضور مدیرعامل و تعدادی از مدیران کل استانی از دیگر برنامه های آموزشی کارشناسان استان های قزوین، زنجان، یزد، کرمانشاه، کردستان، سیستان و بلوچستان، قم، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و سمنان در این نشست دو روزه بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.