×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید رئیس کل دادگستری استان اردبیل از مجتمع صنعتی آرتاویل تایر

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی مجتمع صنعتی آرتاویل تایر،رئیس کل دادگستری استان اردبیل بمناسبت هفته قوه قضاییه که آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و مسئولان اقتصادی به همراه وی حضور داشتند، اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف و رسالت‌های دستگاه قضایی حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی و کمک به بخش خصوصی به منظور حفظ اشتغال و توسعه آن و رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های موجود از جمله رفع بیکاری در استان می باشد. رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تمامی مسؤولان باید در چنین وضعیتی در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی اقدامات اساسی انجام دهند.
سپس حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در خصوص مسائل اقتصادی و تاکید بر برطرف نمودن مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و به تبع آن مشکلات معیشتی مردم اظهار داشت: در همین راستا دستورالعملی از سوی قوه قضائیه ابلاغ شده و در دادگستری استان نیز همه تلاش ها بر این است که در هماهنگی با دستگاه های اجرایی بتوانیم این دستورالعمل را به نحو مطلوب در استان اجرایی کنیم.
وی در ادامه یکی از مهمترین موارد اصلی و مهم در رونق بخشیدن به تولید و اشتغال در استان را آسیب شناسی و پیشگیری به موقع و بهنگام عنوان نمود و گفت: باید تمامی دستگاه های متولی امر اقتصادی همه ظرفیت خود را بکار ببندد تا قبل از اینکه موضوعی منجر به تشکیل پرونده در محاکم قضایی کشیده شود با استفاده از ظرفیت قانونی خود حل نمایند. لیکن در صورتی که مشکلی به دستگاه قضایی ارجاع داده شود مسلما مرجع قضایی با نگاه حمایتی از تولید و اشتغال به پرونده ها رسیدگی خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان: در پایان از تداوم و استمرار حمایت های قضایی از سرمایه گذاری و رونق اشتغال و تولید بر مدار قانون خبر داد و افزود: همه مدیران باید شناخت کامل از وظایف خود داشته باشند و بر اساس اختیارات قانونی خود عمل نمایند و قطعا دستگاه قضایی با هر گونه سهل انگاری و سنگ اندازی در مسیر توسعه اقتصادی استان به طور جد برخورد خواهد کرد. در ادامه این بازدیدجناب آقای مهندس گنجی رئیس هیئت مدیره مجتمع صنعتی آرتاویل تایر از حضور آیت‌الله سیدحسن عاملینماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و رئیس کل دادگستری استان اردبیل وحمایت آنها از تولیدات داخلی تشکر و قدرانی نمودن وگزارش کاملی در خصوص خط جدید(TBR ) برای مسئولان قضایی ومسئولان اقتصادی ارائه دادند.