×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

نماینده قوه قضاییه در هیئت عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، این سازمان را موتور محرکه دستگاه هایی چون گمرک و بنادر توصیف کرد و گفت: کارکنان این سازمان جهادگران عرصه اقتصاد هستند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، قاسم رسولی فاضل نماینده قوه قضاییه در هیئت عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی که در نشست تخصصی تعیین تکلیف کالاهای متروکه استان هرمزگان حضور داشت، کارکنان این سازمان را جهادگران عرصه اقتصاد نامید و اظهار کرد: کارکنان سازمان اموال تملیکی با تلاش‌هایی که در حوزه اقتصادی دارند شاهد مثال “ما می‌توانیم” شده‌اند و در شرایط فعلی کشور و در بین مسئولان قضایی و اجرایی، این افراد، فعل می‌توانیم را صرف کرده اند.

وی خطاب به کارکنان سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اضافه کرد: با دستان توانمند شما و عنایت خداوند فرایندهای مهمی انجام شده و این رویه مهم رو به رشد است، البته با شرایط ایده آل فاصله داریم که این فاصله به دلیل نبود لجستیک مناسب و وجود مشکلات برون سازمانی است و باید رفع شوند.

عضو هیئت عالی نظارت سازمان اموال تملیکی با این بیان این که بحث کالاهای رسوبی یکی از دغدغه های سازمان و هیئت عالی نظارت است، گفت: برای حل این معضل، تلاش های بسیاری شده که مکفی نیست و باید اهتمام بیشتری به کار بست.

وی سازمان اموال تملیکی را موتور محرکه دستگاه هایی چون گمرک و بنادر توصیف کرد و افزود: فعالیت سازمان نیازمند کار علمی و پژوهشی است و باید از همه ظرفیت های ستادی و استانی در رابطه یافتن علل رسوب کالا و چگونگی تعیین تکلیف کالاها بهره برد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.