×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اموال تملیکی مزایده فوق العاده برگزار می کند

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نظر دارد برای فروش بخشی از کالاهای تحت اختیار خود در استان تهران، مزایده فوق العاده الکترونیکی به شماره ۵۶۷ برگزار کند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی معاون بهره برداری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه مزایده های فوق العاده یکی از برنامه های جدید این سازمان است که با بهره گیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت برگزار می شود، اظهار داشت: در مزایده ۵۶۷ که خاص استان تهران برگزار خواهد شد ۴۵۰ ردیف کالا در ۶۰ دسته بندی و به ارزش ریالی ۱۱۰ میلیارد ریال ارائه می شود.

غلامی ادامه داد: متقاضیان شرکت در این مزایده می توانند از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هشتم دیماه لغایت ساعت ۲۴ روز سه شنبه سیزدهم همین ماه برای دریافت اطلاعات فهرست کالاها، شرایط مزایده و ارائه پیشنهاد به وب گاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه نمایند.

وی افزود: شرکت کنندگان درمزایده باید به منظور ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک( توکن) به دفاتر ثبت اسنادرسمی در سراسر کشور مراجعه نمایند.

عضو هیئت مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: بـرگزاری مزایـده صرفاً از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به نشانی بالا بوده و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می پذیرد، لذا کلیه شرکت کنندگان درمزایده می توانند از تاریخ فوق الذکربه نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

وی با این توضیح که داشتن شماره ملی برای اشخاص حقیقی و شماره اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت برای متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است، گفت: اطلاعات ریز اقلام ارائه شده که شامل سکه طلا و نقره، ماشین آلات خط تولید m.d.f، ابزارآلات، مواد شیمیایی و کالایی از جمله پوشاک، لوازم یدکی و سیگار به شرط صادرات است به نشانی اینترنتی فوق قابل رویت است و بازدید از کالاهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ تا ۱۴ در انبارهای تملیکی استان تهران، امکان پذیر خواهد بود.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی همچنین پیشنهاد داد: باتوجه به تنوع کالاهای مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از کالای مورد نظر بازدید به عمل آید.

غلامی در پایان با بیان اینکه متقـاضیان می توانند برای دریـافت اطلاعات بیشتر و دیدن شماره تلفن و نشانی مدیریت های استانی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه نمایند، ادامه داد: پیشنهادهای ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت ۱۲ روز شنبه هفدهم دیماه ۱۴۰۱ با حضور اعضای شورای فروش سازمان، رمزگشایی و برندگان نیز از طریق تارنمای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام می شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.