×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
امحاء ۹۰۰ میلیارد ریال کالای غیربهداشتی و غیرقابل مصرف در ۲۱ استان

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، صاحب حجتی قائم مقام و سخنگوی این سازمان از انهدام حجم قابل توجهی کالای فاقد مجوزهای مصرفی و بهداشتی در اسفند ماه سالجاری خبر داد.

وی در این باره اظهار کرد: در راستای اجرای دستورات ریاست محترم جمهور و رئیس محترم قوه قضائیه و تسریع در تعیین تکلیف کالاها، طی اقداماتی جهادی ۱۶۴۶ پرونده تعیین تکلیف شدند.

حجتی عنوان کرد: بر اساس آرای قضایی صادره، کالاهای مربوط به پرونده‌های مذکور برای سلامت جامعه پر خطر و آسیب‌زننده به تولید داخل محسوب می‌شدند که در راستای صیانت از سلامت جامعه و تولیدکنندگان در فرایند انهدام قرار گرفتند.

سخنگوی سازمان اموال تملیکی گفت: ارزش پرونده‌های انهدامی قریب حدود ۹۰۰ میلیارد ریال بوده که در اسفند ماه سالجاری با حضور نمایندگان مراجع قضایی و ذی صلاح توسط ۲۱ مدیریت استانی امحاء گردید.

وی تصریح کرد: عمده کالاهای امحاء شده شامل انواع مواد خوراکی و آشامیدنی، اقلام سریع‌الفساد، البسه مستعمل، لوازم آرایشی بهداشتی، انواعمواد دخانی و داروهای تاریخ مصرف گذشته بوده که قابلیت مصرف آنها توسط مراجع ذی صلاح تایید نشده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.