×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
امحاء بیش از ۲۷ میلیارد ریال کالای غیرقابل مصرف در گیلان و خراسان جنوبی

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، حجت نژاد قنبر مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان از انهدام ۸ تن کالای غیربهداشتی و غیرقابل مصرف خبر داد.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای قانون و وظایف حاکمیتی به‌ ویژه ضرب‌الاجل رییس جمهور و ریاست قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف سریع کالاها، مدیریت اموال تملیکی استان گیلان پس از وصول آراء مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی مربوط به ۱۰۳ پرونده انواع کالا، آنها را از چرخه مصرف خارج کرد.

نژادقنبر تصریح کرد: ارزش کالاهای امحایی ۲۶ میلیارد ریال بود که با نظارت نمایندگانی از سازمان‌های ذیصلاح و با رعایت دستورالعمل‌های زیست محیطی نسبت به معدوم‌سازی آنها اقدام گردید.

مدیر اموال تملیکی استان گیلان اظهار کرد: عمده کالاهای مذکور شامل انواع لوازم آرایشی، دخانیات، دارو و مواد خوراکی فاقد مصرف بودند.
از سوی دیگر مدیریت اموال تملیکی استان خراسان جنوبی نیز اقدام به امحاء قریب به ۲ تن کالا غیرقابل مصرف و غیربهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال نمود.

محمد حسین شیخ زاده رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خراسان جنوبی در این خصوص اظهار کرد: عمده این کالاها لوازم آرایشی، بهداشتی، مواد خوراکی و مواد دخانی بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.