×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

با حضور محمد شیخان، مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران اولین همایش منطقه‌ای تبیین قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز امروز در مشهد آغاز شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل، این همایش با حضور کمیسیون‌های برنامه‌ریزی قاچاق کالا و ارزِ استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، استان گلستان، سیستان و بلوچستان و سمنان به مدت دو روز برگزارمی‌شود.

پرهام فر، مدیرکل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در این مراسم با انتقاد از سرنوشت نامعلوم سامانه‌های مبارزه با قاچاق در کشور گفت: موضوع قاچاق یک معلول اقتصادی است و در این بین افراد سودجو و قاچاقچیان در یک فضای غیرشفاف کالاها را وارد کشور می‌کنند و یا باعث فرار مالیاتی می‌شوند

مدنی مدیر کل تعزیرات خراسان رضوی نیز در این نشست با بیان اینکه اولویتِ مبارزه با قاچاق پیشگیریست افزود: پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز به عنوان یک ناهنجاری اقتصادی سیال و متغیر، مستلزم رصد و پایش مستمر ، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی متناسب با آخرین وضعیت گردش و ارز است.

گفتنی است در حاشیه این همایش، شرکت دخانیات ایران نمایشگاهی از کالاهای قاچاق موجود در بازار و آسیب‌های اجتماعی آن نیز در معرض دید شرکت کنندگان قرار داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.