×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شهریار محمدی راد ضمن تبریک و گرامیداشت هفته استاندارد، بر تولید محصولات با کیفیت و مرغوب در این مجموعه تاکید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت با صدور پیامی به مناسبت هفته استاندارد، ضمن تبریک و گرامیداشت این هفته بر تولید محصولات با کیفیت و مرغوب در این مجموعه تاکید نمود و گفت: بکارگیری متخصصان و نیروی انسانی باتجربه، بهره گیری از تکنولوژی و آخرین نوآوری ها در صنعت شوینده و همچنین نظارت و کنترل کیفیت و استاندارد در این شرکت وضعیت ایدهآلی را بوجود آورده است که خروجی آن را در محصولات تولیدی پاکسان می توان مشاهده نمود که قابل رقابت با بسیاری از محصولات مشابه خارجی است.

محمدی راد با تاکید بر گسترش فرهنگ مصرف محصولات استاندارد افزود: در حوزه فرهنگ سازی استفاده از محصولات استاندارد نیز تلاش های خوبی در مجموعه پاکسان صورت گرفته است. به همین منظور محتوای آموزشی و تبلیغاتی متعددی با همکاری اداره محترم استاندارد از طرق مختلف در اختیار عموم جامعه قرار گرفته است.

مدیرعامل پاکسان در خاتمه با اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت و استانداردها گفت: مفهوم کیفیت یک مقوله بی انتها است و باید تلاش کرد هر روز نسبت به روز قبل قدمی بسوی بهبود برداشته شود. مجموعه پاکسان خود را پیشتاز در این زمینه می داند و همواره تلاش خواهد کرد تا پیش از گذشته به سلامت خانواده بیاندیشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.