×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کونته: هنوز برای جشن قهرمانی زود است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از فوتبال ایتالیا، اینتر توانست با گل روملو لوکاکو، بولونیا را در خانه خود شکست دهد تا اختلاف خودش را با تیم دوم جدول یعنی میلان به ۸ امتیاز افزایش دهد.
آنتونیو کونته سرمربی اینتر بعد از پیروزی در این دیدار و نزدیک شدن به قهرمانی در اسکودتو گفت: پیروزی در بولونیا مقابل تیمی که فوتبال خوبی بازی می کند و شما را سخت تحت فشار قرار می دهد ، مطمئناً یک گام بزرگ رو به جلو بود. بولونیا خیلی خوب کار کرد ، آنها یک مربی عالی در  اختیار دارند و این پیروزی آسان نبود.  بچه ها تمرکز و روحیه مناسب خود را حفظ کردند. این پیروزی نمی تواند  جشن قهرمانی باشد ، زیرا ما باید آن را در زمین کسب کنیم و باید از نظر ریاضی اطمینان داشته باشیم که بگوییم قهرمان هستیم. ۱۰ بازی برای ما ، ۹ بازی برای برخی دیگر  باقی مانده و ۲۷-۳۰ امتیاز برای گرفتن وجود دارد. پس فعلا نباید از قهرمانی حرف زد.
او در ادامه گفت: ما به خوبی می دانیم که سری A بسیار دشوار است و هر مسابقه نبردی برای کسب پیروزی است. هرچه به خط پایان نزدیکتر شویم رقابت ها حساس و نزدیک تر می شود. بازیهای دشواری در ادامه در پیش داریم. ما فصل قبل به فینال لیگ اروپا رسیدیم و شکست خوردیم و این بار باید بتوانیم جام قهرمانی را به دست بیاوریم. من دقیقا به همین خاطر به اینتر آمدم که رویه باشگاه را تغییر دهم و بتوانیم تیمی داشته باشیم که برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کند و قطعا در بازی های بعد نیز با همین طرز تفکر به میدان می رویم تا جام قهرمانی را به دست آوریم.
اینتر در بازی بعدی خود چهارشنبه شب در خانه به دیدار ساسولو می رود ودر ادامه بازی با کالیاری را در پیش دارد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.